Sånn blei det ikke..og roser til hverdags

Jeg var jo tilbake på bloggen på lørdag, etter ei drøy uke med vond nakke og hodepine.. Hadde tenkt å lage flere innlegg i går..men så blei det ei natt nesten uten søvn (la meg tidlig, men hjelper jo ikke det når man blir liggende våken) Så da blei det ikke noe blogging i går heller..nytta ikke å fokusere blikket for skriving på pc..

Jeg har blitt vant med dårlig søvn…over fire timer sammenhengende er luksus..men nedi en time blir i minste laget..  Og det “dumme”med meg er at jeg så si aldri klarer å ta en liten dubb på dagtid heller..Prøver, men klarer bare ikke å slå av “bryter`n”..

Men i natt sov jeg greit, så kjennes ok ut i dag.. Til og med vært en tur nede i butikken ! Kjøpte med noen roser fra Kiwi..så får jeg håpe di står fint i noen dager !

Høstlig farge på rosene og sommerlige servietter med jordbær på.. Sommer møter høst.. #roser #hjem

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg