Så gøy med alle som har blitt flytta over til nye blogg.no

Har vært noen dagers “fravær” på meg igjen, sånn er det bare ! Men jeg har jo fulgt med litt, å fått med meg at mange av di som har venta i spenning på om di blir med over på den nye blogg.no siden nå har blitt flytta over..

Slitsomt å følge folk via bloglovin , den virker jo å fungere bare for noen få bloggere . Di fleste dukker opp et døgn eller noe sånt etter man har lagt ut innlegget, meg selv inkludert….så nå blir det enklere å følge med syns jeg..

Så vel fortjent til flinke , tålmodige folk som har venta på overflyttinga…

#blogging #blogg

 

 

18 kommentarer
    1. Jeg var så sikker på at jeg ikke ble flyttet. Så overraskelsen var stor da jeg ble det allikevel. Men skal være ærlig å si at dette var enklere. Jeg trives veldig godt med dette nye systemet 🙂 Håper bare alle andre som venter, også blir flyttet.

    2. En lang dags ferd mot natt het en kjent film fra 40-tallet. Når det gjelder overføringen av bloggen ble det mer som en lang natts ferd mot dag.. Det tok lang tid, og medførte mye spenning før jeg ble flyttet over til nybloggen, men nå ser det til at systemene virker sånn noenlunde.
      Så da får gubben fortsette funderiene sine fra godstolen.

    3. Så koselig innlegg, tusen takk! <3 Det har vært så hyggelig at dere som allerede var overflyttet har vært så støttende og gode i ventingen 🙂 Ja, det er mye lettere å følge med nå som mange av de jeg følger er på samme plattformen. 🙂 Og det var jo kjekt å få komme på forsiden igjen. Jeg tror nesten alle jeg vet om som har ventet på søknadsgodkjenning og ønsket å beholde bloggen har fått godkjenning nå. Og det er veldig hyggelig! 🙂

    4. Jeg fikk endelig flytte over, men må innrømme at jeg ikke har hatt tid å sette meg inn i dette nye enda. Satser på å få litt tid i helgen. Så nå er jeg spent på hvordan det blir for det var så mange før jul som syntes det var litt “vanskelig” eller annerledes enn de de/vi har vært vant med.

      1. Så bra 🙂 Var litt uvant men med et par mailer til support gikk det greit..og nå er det veldig enkelt ..bortsett fra det med kommentering 🙂 Blir fint å se innlegg fra deg her <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg