“Rynke-debatten”

Det har jo vært mye kok i kommentarfelt rundt om har jeg fått med meg.. etter at tre “kjendiser” har starta en salong for skjønnhet..  og nevner ord som kvinnehelse i samme slengen..

Selv tar jeg liten del i slike debatter.. Jeg har mine meninger , men skriver ikke så mye om hva andre gjør/ikke gjør i sosiale medier..

Så som jeg har gjort mange ganger før deler jeg et bilde av meg med mine rynker, som stadig blir flere…hehe.. Men det lever jeg godt med..

Et tidliger innlegg om rynker finner du her…jeg-elsker-rynkene-mine

 

Min form for hudpleie er å bruke en dagkrem til ca 150 kr boksen etter jeg har dusja..

Tror jeg har ganske normalt med rynker.. og rynker ER normalt !

Bilder fra i sommer…

 

#rynker #alder #naturlig #blogg #skjønnhet

23 kommentarer
    1. Du er vakker, akkurat som det du er. Rynker viser at vi har levd og smilt masse! Helse du liksom. Det blir like dumt som da jeg fikk en kommentar om at jeg hadde fått rynker fordi jeg hadde gått ned i vekt! Hva så? Skal jeg gå opp igjen da eller?Jeg tar heller rynkene enn å være overvektig. Mye man skal høre før ørene faller av. 🙂 Klemsiklem:)

      1. Tusen takk 🙂 Utrolig hva enkelt kan få seg til å si/kommentere.. Rynker går det helt fint ann å leve godt med.. Klem til fine deg <3

    2. Fine bilder. Jeg har ikke orket å kastet meg på den debatten nå selv, men har jo mine tanker.. 🙂 Du er ett sunt forbilde her tenker jeg. Jeg tenkte akkuratt at det var lenge siden jeg hadde sett du hadde blogget, så var koselig å se innlegg. 🙂 Jeg har vært fryktelig dårlig på kommentering her. Men liker så godt når jeg ser du har kommet med nye innlegg. Håper du har det fint. 🙂 <3

      1. Takker <3 Sant..man kan ha sine tanker uten å ytre så veldig mye om det også 🙂 Hyggelig å høre… <3 Var innom deg i stad, men lukka kommentarfelt..men du er blandt di få jeg alltid "stikker innom" når jeg sjekker blogg.no.. Har det ok jeg, håper du har det fint også… Klem <3

    3. Rynker er vakkert, og ikke noe man skal skamme seg over. Jeg har ikke så mange, men er ikke redd for å vise dem fram. For jeg er jo ikke 25 år lenger, og her heller ikke noe ønske om å se sånn ut. Jeg har fått med meg at disse 3 har startet denne salongen, og lest noen av kommentarene uten at jeg deltar i debatten. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

    4. Rynker hører med når vi blir eldre, og det er så mye tull som presenteres på nett, at jeg blir helt oppgitt til tider.
      Orker ikke følge med eller si noe om sånt, men har mine tanker,….og rynker 😄❤️

      1. Sånn er det ja 🙂 Ikke så ivrig i “debatten” jeg heller..men har alltid likt å se mest mulig naturlig ut.. 🙂 Ha en fin høst <3

    5. Du er ei flott dame du og rynke må man bare leve med. Kremer og andre ting kan man ta for de fleste vil jo se ut som de er unge.. Er man redd for alderdommen? Lev og vær som man er men jeg kan skjønne at noen bruker kremer. Selv bruker jeg håndkrem men alt med måte. Fine kjoler du har skaffet deg, my pent man kan få tak i. Masse fargemuligheter uansett om det er sommer eller vinter. Ha en fin dag.

      1. Takk så hyggelig å høre 🙂 Litt fuktighetskrem trenger man.. og når henda føles tørre er det fint med en god håndkrem 🙂 Takk så hyggelig tilbakemelding på kjolene.. Kos deg med høsten 🙂

    6. Rynker kommer uansett…. fin med rynker du – og det er det indre som teller når alt kommer til alt – selv om man blir dømt for det ytre,,,
      Ja de tre har måttet legge ned den klinikken? Var nok ikke noe lurt sjakktrekk liksom jaja God ny dag til deg 🙂 Ser deg på instagram jeg 😀

    7. Det er godt du tar det opp igjen og jeg tenker det er sunt med en debatt om alle koblingene mellom skjønnhetsalonger og kvinnehelse…
      At akkurat du som er så vakker som du er og med fortid og nåtid som modell, legger ut bilder der du viser frem dine rynker er utrolig viktig, ikke minst for oss voksne damer.
      Jeg omfavner ikke mine rynker , men har aldri brukt noen innsprøytninger av noe slag selv om det har vært fristende…
      Men gode kremer vil jeg bruke, og siden jeg ikke går til hudpleier velger jeg å bruke litt penger på det og samtidig ta collagenpulver som kosttilskudd og B-vitminer.
      P.S Den beige kjolen var helt perfekt for deg, og den enkle stilen liker jeg også.

      1. Takk for en fin tilbakemelding ! Jeg går ikke rundt å ønsker meg mest mulig rynker jeg heller..hehe..men syns ikke det er noe problematisk å ha dem når di først har kommet.. 🙂 Så hy6ggelig at du syns jeg kledde kjolen… Klem <3

    8. Flotte deg😍❤️ Og ja, rynker er jo helt normalt 🙌😁 det er verre å ha nærmest «maskefjes» og ikke klare å vise om en er glad eller sint 😂🙈🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg