Rundstykker “på gang”..og jeg har svart på kommentarer

Nå skal jeg straks sette rundstykkene i ovnen , så det her er bildet fra sist jeg bakte..og det er noen uker siden nå ! Ender ofte opp med denne ferdigdposen(bilde lenger ned i innlegget)..for di er mer enn gode nok..

Også har jeg fått svart på hyggelige og fine tilbakemeldinger på di siste innlegga mine ..greit å si i fra siden det var et par stykker som hadde spurt om noe..

Posen er jo til brød, men jeg syns det kan være kjekt med rundstykker ..og da bare steiker jeg som vanlig på 225 grader i 10-12 min…

 

#baking #blogg

 

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg