Rosa i oktober.. #sjekkdeg

Bloggen min er jo ikke av den typen som kommer med så mange anbefalinger og oppfordringer om “viktige greier”..det overlater jeg stort sett til folk som “kan noe om det”..

Men antrekksbilder elsker jeg jo å ta , og siden oktober er en rosasløyfe mnd for kreftforreningens #sjekkdeg kampanje, tenkte jeg at jeg oppfordrer di som ikke allerede gjør det til å ta en sjekk..kreftforeningen.no/sjekkdeg

Nå er det jo delte meninger om å ta slike prøver, men selv har jeg landa på at jeg følger opp i forhold til anbefalingene om å ta prøvene.. Jeg har jo skrevet tidligere om hvor “hyggelig” det er hos gynekologen jeg bruker _et_hyggelig_besk_hos..misforstå meg rett jeg “hater”alt som har med legebesøk å gjøre..men om man først skal er det greit at det er så trivelig som mulig der..

Nå er jo oktober snart over, men sjekke seg kan man jo gjøre ellers også..

 

#rosasløyfe #nomanorge

 

16 kommentarer

Siste innlegg