Rolige påskedager..

Mannen har hatt påskeferie fra fredag.. I år, som i di siste 10-12 åra blir det rolige dager hos oss.. Dette året er det jo sånn for di aller fleste andre også.. Noen turer ut i naturen og litt god mat blir det jo..ikke for det her har det ikke vært en eneste “skikkelig”middag..i går kokte jeg meg nudler..og mannen kokte ris og hadde en boks tunfisk ved siden av..hehe..

I dag har jeg bakt noen pizzasnurrer for å ha i fryseren i tilfelle gutta stikker innom …eller til å ha med på tur..

Mandag var mannen og jeg en tur ute ved sjøen i det fine været.. I dag har mannen vært på sykkeltur mens jeg bakte pizzasnurrene.. Får legge ut bilder av dem etterpå..

Satser på at det blir bading i sjøen en av di nærmeste dagene nå..

Pynta meg i grønt her om dagen…men tok det av etter bildet var tatt..hehe.. Ei flaske vin har vi kjøpt også..kanskje blir det et glass i påsken..vi får se… Kylling- familien er fra gutta var små..og den må alltid frem…#påske2020

10 kommentarer
    1. Godt å ha litt god og lettvint mat i frysen og pizzasnurrer er godt, önsker deg og dine en jättegod och glad Påsk

    2. Deilig med påske – selv om det er annerledes…Har ikke fått dratt frem noe pynt i år jeg. Men får se i morgen…Fint hos deg. Og grønn bukse var det nr. 37?
      Hehe…veldig fint og fin kveld videre…Klem herfra.

      1. Fint nå som været er ok også.. Ikke så mye pynt her heller..men litt 🙂 Hehe..har kommet ut av tellinga.. Stor klem til deg <3

    3. du var så fin i grønnt,du kunne gjerne hatt det på hele dagen :=) siden jeg ikke får trå på hælen der jeg fikk fjernet skruen som ble satt inn i desember før tidligst neste fredag blir det ingen spasertur på oss i påsken,men jeg håper på å få treffe det nyeste barnebarnet som ble født i mars da :=)

      1. Tusen takk..går mest i kosebukse om jeg ikke skal noe spesielt.. :)) Ja da får du bare være tålmodig.. Gratulerer såååå mye med nytt barnebarn <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg