Portåsen sommer 2020

Bildene her er fra jeg kjørte opp til Portåsen en kveld for ei ukes tid siden ! Har jo skrevet en del om stedet i linken her bl.a..ALENE PÅ TUR I WILDENVEYS RIKE ! Det var her dikteren Herman Wildenvey bodde..

Stedet ligger i underkant av 5 minutter å kjøre fra her jeg bor ! Som regel kjører jeg opp.. da jeg jo har begrensa med energi og heller vil bruke “kreftene”på å rusle rundt på området å ta bilder..noe som gir meg mye..

En sjelden gang parkerer jeg ved Rypejordet (for kjentfolk) og går da opp på ca 12-15 min..

Et vakkert sted jeg er glad for å ha i nærmiljøet, det er også en del arrangemanger der oppe, som konserter med ulike musikere f.eks (ikke i disse coronatider da)..men jeg velger heller å være der når det er så stille som mulig..og stort sett er man alene der oppe..

Bildet er tatt med macrolinsa.. derfor litt “kompakt..men litt fint også syns jeg..

 

#sommerfølelsen..

Sommerfuglen satt lenge på fingeren min…

 

#portåsen #wildenveysrike

16 kommentarer

Siste innlegg