Portåsen på tirsdag, med kofte som mamma har strikka !

Tirsdag denne uka kjørte jeg opp til Portåsen ! Har skrevet litt om stedet før HER bl.a… Fint med et slikt sted i nærheten der det både er nostalgi, natur og kultur samla på ett sted..

Jeg hadde med meg niste og kamera . satt i sola og koste meg og rusla litt rundt i området der og knipsa litt bilder !

Jeg så både sommerfugl og blåveis…så selv om det var snø på Portåsen..var det mange vårtegn i området også..

Jeg hadde på meg ei kofte som mamma strikka til meg for mange år siden (ca 20 tenker jeg ).. Selv om strikkeplagg ikke er det jeg bruker oftest er jeg veldig glad i den.. Dere som “kjenner meg” vet jo at mamma døde for drøyt tre år siden…

I dagens forrige innlegg kan du se den nye kjolen min..om du har lyst .. trykk i såfall på linken.. https://annebe.blogg.no/ny-kjole-til-varen-og-fargen-er-gul.html

Lusekofte og “disko”pannebånd..

 

Kaffe og mat er koselig på tur..

Fine vårtegn..

 

#portåsen #mjøndalen

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg