Papirbredden

I dag gikk jeg litt ved elva i Drammen og tok bilder mens mannen var på sykkeltur ! “Problemet” mitt er at jeg tar så mye bilder at jeg ligger langt etter med å få det inn på bloggen.. Også er det jo mest gøy å legge ut det som er dagsaktuelt..

Denne delen av Drammen var før et fabrikk/kontor område..er fortsatt mye kontorer her men har jo også blitt ett sted med kafèer og spisesteder. Pappa jobba faktisk som kontormann på en av disse fabrikkene for mange år siden. Og da jeg som ungdom hadde vært i byen å kjøpt klær eller noe gikk jeg bortom pappa og satt på med ham hjem da han var ferdig på jobb for dagen..

Koselige minner !

Her kommer et lite utvalg av dagens bilder..

Det er to slike kuler..en på hver side av elva..har skrevet om dem før også..HER b.la

 

Masse fine tulipaner var det også..

 

Tivoli i byen ..er jo snart 17. mai..

 

I det gule bygget bak der var jeg utplassert i en barnehage da jeg gikk på ungdomsskolen ..

 

Dette blå huset ligger rett ved der jeg parkerte, og som mannen og jeg stort sett parkerer når vi er i Drammen..

 

#drammen #blomster

 

14 kommentarer

Siste innlegg