Overskrifter for å få klikk …og det å tjene penger på blogging..

Hos meg blir det jo (nesten) alltid kortfatta innlegg , og bare mine tanker om det jeg skriver om.. Jeg har jo ikke “fasiten”på hvorfor andre blogger..og hvordan di velger å gjøre det.. Jeg liker å lage ei overskrift jeg syns er litt “fengende”..for det er jo en del av det kreative med blogginga..å skrive innlegg og overskrifter som passer litt med sin egen personlighet..

Jeg selv klikker meg aldri inn på innlegg pga av at jeg forventer drama eller noe veldig spennende… jeg syns bare det er artig om folk “drar på litt” med overskrifta..Tror jeg er såpass smart at jeg ikke lar meg lure innom selv om noen skulle skrive f.eks … SE MEG NAKEN.. er i grunnen mer glad i blomster og antrekk jeg..

Som jeg har skrevet før syns jeg det er veldig hyggelig at noen er innom bloggen min, og dager med ekstra sidevisninger kan være gøy det.. men det er ikke viktig for meg ! Skulle jeg kommet for høyt opp på listene..hadde blogginga blitt et press, noe jeg MÅTTE gjøre.. og det passer meg ikke pr.nå..

Tjener heller ikke noe på blogginga..og det er slik jeg vil det skal være..For meg er blogging bare en hyggelig hobby !

Skrev litt om det å tjene..ikke tjene penger på blogg i dette innlegget her også https://annebe.blogg.no/tjener-ikke-ei-krone-men-kunne-gjort-det-stort.html?fbclid=IwAR0aI6Jk2R4uA0z74Zgu-1O1uRdUa1HTz

Litt sånn svett liksom..og med dobbelthake..men ellers helt perfekt..hehe.. (min form for humor..eller skryt.. alt ettersom hvordan du “velger” å lese det )… #blogg #blogging

 

8 kommentarer
    1. Overskrifter teller helt klart. Legger jeg ut et bilde fra en skog og har som overskift. Jeg gikk en tur i skogen i går…Det gir ikke klikk asså..Tror nesten ikke toppe tjener noe særlig nå heller…Det er andre ting ungdommen tjener penger på! Folk som ligger på 20. plass tjener cirka 20 kr. dagen…Det er annerledes! 🙂

      1. Ja det må fenge på en eller annen måte.. Men jeg klikker meg stort sett bare inn på dere jeg følger fast jeg da..uansett overskrift 🙂 Nei det har kanskje blitt litt annerledes.. men di helt på topp tjener nok på andre “oppdrag”di får ved å ha blitt “kjent”på bloggen… Og det er jo fint for dem som ønsker å ha det som en slags jobb..

    2. Jeg synes overskriften er noe av det vanskeligste ved å skrive blogg.
      Dropper ofte de overskriftene jeg selv synes er morsomme/fengende fordi jeg ikke vil bli beskyldt for å ha clickbaits…
      Men det er kanskje litt dumt å være FOR opphengt i det, og heller kjøre på med det første som dukker opp i hodet😉😊

      Og du? Du er fin både med og uten “dobbelthake”😘

      1. Ja man vil jo ikke bli beskyldt for å “spekulere”i overskrifter.. men man må jo variere litt og ha noe man selvs syntes er litt fengende.. 🙂 Åååh takk så grei du er <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg