Om jeg hadde hoppa for en million… ?

Sist vi gikk i Drammen og sto på bybrua å kikka ned på elva, spurte mannen om jeg hadde hoppa uti om jeg hadde fått en million kroner. Svaret ble nei, bade kunne jeg godt gjort ..men det er langt ned så det frista jo ikke å hoppe ..tror ikke mannen prøvde å få meg til å hoppe altså..hehe…

Men det som er poenget her er at for meg er det med penger ikke en motiverende faktor for noe som helst.. (en viss normal inntekt må en jo ha da) Jeg vil helst ikke tjene noe på blogging , noe jeg heller ikke gjør.. Og er jeg med på et modelloppdrag er det fordi jeg syns det er gøy, ikke for å få noen kroner ekstra…osv..

Jeg liker å ha en bil jeg kan stole på, et sted å bo der jeg trives.. slippe å snu på krona..men har aldri vært opptatt av å ha finere ting enn andre…

Lett å si når man har “penger nok “kanskje.. (bildet er tatt tidligere i vinter).. #penger #blogging

 

 

26 kommentarer
    1. Jeg må bare få si deg en ting 🙂 Den Drammenselva burde hoppet opp til deg 🙂 Jeg husker ennå ganske så nedslående omtaler av den, elva, altså. Men jeg har ennå til gode å lese noe negativt om deg 🙂 Så det så 🙂

    2. Jeg hadde IKKE hoppet heller. Har penger så det holder greit nok 😀 Og SÅ glad i å bade er jeg absolutt ikke 😀 Nei… De pengene kunne mannen din fått ha 😀 ha-ha…hvis det var han som delte ut da 😉 Fint bilde, speiling og herlig med snø i forkant 🙂 KLemmer og fin dag <3

    3. Morsomme tanker. Nei, jeg hadde heller ikke hoppet der. Fy så skummelt, langt ned. Men et bad kunne jeg nok klart, men jeg er visst ikke et sånt konkurransemenneske. Jeg liker det jevne, og at vi har som man sier, salt i grøten! Klem til deg 🙂

    4. Eeeeeh .. jeg tror nok jeg hadde hoppa for en million. Det hadde spart oss for mange bekymringer fremover … 😉 Og millionen skulle jeg brukt på huset, nytt tak, nye vinduer, ny kledning. Og mens noen andre fiksa det skulle jeg og drømmemannen tatt oss en ferie til en eller annen eksotisk plass. Gud å deilig det hadde vært!

    5. Penger er så absolutt ikke alt, men jeg hadde lett hoppet for en million uansett. I dagens marked er man jo avhengig av å snart være 3 for å ha råd til å leve i et eget lite hus, så man hadde jo i alle fall følt seg litt mer “selvstendig” med en ekstra million- og for noe så enkelt som å hoppe fra ei bru 😛 ha ha

      1. Det er langt ned når du står der på brua altså..hehe.. Jeg er jo “godt etablert” nå, så di penga hadde bare blitt til “ekstra luksus”.. Er nok tøft å skaffe bolig i disse tider ja..

    6. Skulle nok bada for en million, men absolutt ikke hoppa.
      Nei, penger er ikke alt, og vi har det heldigvis greit økonomisk nå 😉
      Nydelig bilde!
      Ha en fin kveld! Klem <3

    7. Hmmm.. .ja…. lett å si når vi har penger nok…. men – jeg er så enig med deg! Og det viktige er at vi har det godt og ikke trenger å tenke hver gang det skal brukes ei krone…. og hoppe – nei, det hadde jeg vaffal ikke gjort <3 klem

      1. Greit å ha god økonomi..men luksusting «må»jeg ikke ha..men har mye mer en jeg trenger… Nei hoppe gjør vi ikke..hehe.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg