Nytt syn på livet siden sist..

Bokstavelig talt ! Hadde en time hos optiker på tirsdag for å teste ut linser (har aldri prøvd det før )…men sliter veldig med å fokusere blikket i det daglige ..lesebriller bruker jeg jo alltid når jeg skal se noe på nært hold.. men syns det er litt “pes”å gå rundt med briller sånn ellers..

Nå har jeg testa å ta av og på linser et par dager..ikke bare enkelt , men har da klart det etter litt plundring.. Mye behageligere om jeg sitter å prater med noen og skal se på dem( ute å bli såååå sliten av å fokusere), kjøre bil, se tv (har tv-briller også da) osv.. Så tror jeg skal fortsette å bruke det en del..

Så venter jeg også på nye brilleglass i lesebrillene mine… utrolig at ei voksen dame kan klare å få såååå mye riper på brilleglassa som meg..

 

Ellers har det jo blitt krig i europa siden sist..utrolig grusomt.. Det gjør jo at man/jeg får et nytt syn på livet det også.. er vist ingen selvfølge at vi i Norge lever i et fredelig land heller..

Bildet tok jeg på Drammen museum på søndag… det kosta meg 660 kr i parkeringsbot ..hehe.. Men på 40 år med førerkort har jeg max måttet punge ut med 1 500 eller noe slik til sammen på bøter…så det får være “innafor”syns jeg..

#zara #briller #synsam #linser #drammenmuseum

20 kommentarer
    1. Herlig bilde av deg! 😊 Er det derfor jeg ser dårlig? Er det striper i brillene mine…? 😂 Så utrolig bra at du fikser å få satt inn og tatt ut linser. Jeg fikk noen linser til utprøving, men fikk det ikke til. Ble så sint at jeg kastet dem i søpla… Og så jeg som liksom er så tålmodig. Ble både svett og sint. Men briller fungerer ikke så bra, for blir så vondt og ubehagelig på nesa der de skal sitte. Vet ikke helt hva som blir løsningen.

      Huff, skikkelig grusomt og skremmende med det nye “verdensbildet”. Så utrolig trist med alle ukrainerene som lider. For noen dager siden var vi bare et par mil fra verdenskrig også, og hvem vet hvor dette ender.

      1. Tusen takk <3 Hehe er nok fler en meg med ripete glass ja.. Er litt plundrete med linsene , men brukte kortere tid på å få dem på i dag enn i går så satser på at jeg får skikkelig dreisen etter hvert.. 🙂 Bare trist med den krigen.. <3

    2. Godt å se det man skal se! Håper du vender deg til linsene. Ikke alle klarer det. Fint bilde ble det og det er verdt mer enn bota! Klemsiklem:)

      1. Ja synet er viktig 🙂 Vet..men har ei søster og ei venninne som har brukt det i “alle”år.. men blir det FOR plundrete gir jeg nok opp.. Tuuusen takk <3 Klem

    3. Du ofra litt kroner for bilde til oss vet du….Flott modell og dine farger..
      Linser er tar nok litt tid vil jeg tro..Har ikke erfaring med dette. Men virker litt plundrete…
      Koselig å se deg her inne ❤️

      1. Ja det er dere verdet..hehe.. Tuuuuusen takk <3 Litt plundrete er det..men sliter så med fokus at det er verdet å gi det et forsøk.. Takk så hyggelig <3

    4. Så bra du får det til etterhvert da, å bruke linser. Fikk det ikke til jeg, så jeg må bruke briller. ☺️
      Blir vant til det også 🙂
      Koselig å se innlegg fra deg igjen ❤

    5. Fint bilde, selvom det blei dyrt…. jeg har aldri prøvd linser, men trenger jo ikke bruke brillene hele tida, så det går greit foreløpig! Godt å se deg igjen forresten! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg