Ny uke nye blomster..og “drit”lei den samme kommentaren..

Som regel kjøper jeg jo blomster til hælja..men siden vi var i bryllup på lørdag HER kjøpte jeg nye i dag.. fine syns jeg ! Så er det den der slitsomme “spammen” som jeg ser legger igjen kommentarer hos både meg og andre.. Om at det er slutt med kjæresten og ønsker sex..osv..Har holdet på noen dager nå og på nesten alle innlegg..hehe..

Jeg bare sletter, men bør vel kanslje melde fra til blogg.no..

#mestergrønn

 

#blomster #blogg

 

 

 

24 kommentarer
    1. Spam er noe plagsomme greier. De dukker jo opp overalt, så de har nok blitt “rapportert” slik at blogg.no kan gjøre noe med det snart.

      Ellers får du legge inn ordet “sex” som spamnavn under innstillinger slik at den legger seg rett i spammappa så du slipper å se de 🙂

        1. Haha, lå lo jeg høyt at du svarte 😀 Det innmari irriterende det der! Jeg sletta nettopp en slik kommentar på ett innlegg på min blogg, men da kommer bare en ny på samme innlegget. Så nytter jo ikke å slette. Man man kan jo blokkere ord tror jeg, men aner ikke hvor de havner da. Jeg håper noen sier fra til blogg.no, har ikke orka det selv. Men det var sikkert ved en feil kommet slik moderatorfunksjon på min blogg tidligere ikveld, slik at jeg faktisk kunne redigere lesernes kommentar og info. Dette er jo ikke bra. Men det forsvant med en gang. Men jeg hadde vært veldig fristet til å endre navnet på denne leseren til nettroll hvis den feilen kommer igjen på bloggen min, haha!

          1. Tenkte jeg måtte prøve det å..hehe.. Holder det på flere dager melder jeg fra til blogg.no..Frodith har gjort det i alle fall.. 😊 Ja det hadde du kunnet da..hehe.. Husker jo dine kommentarer havna i spam en periode..godt det ordna seg..💗

    2. Jeg fikk en oppskrift av blogg.no, for jeg sa i fra. De ga meg en oppskrift hvor du må gå inn selv å skrive inn ord du vil at blokkeren skal gjøre for å stenge den ute. Men det ser ut for at det har hjulpet å si fra til blogg.no og at de gjorde noe aktivt selv med min blogg, for jeg har ikke fulgt oppskriften, men spammeren er i allefall vekk for i kveld. Og jeg har vært plaget på ALLE innleggene i helga. Hjalp ikke å fjerne heller, for dukket bare opp ny hver gang jeg slettet…. Er nok en automatisk greie, som gjør at den registrerer når en blogg ikke har “mottatt”, da kommer en ny. Håper det er blogg.no som har gjort noe med min, sånn at den blir borte for ever. Skal forklare deg den oppskriften på en mail om du vil 🙂 Bare ikke nå i kveld 🙂 Klem <3

      1. Kan henvende meg til blogg.no..om det fortsetter ..Men kanskje jeg skal svarepå kommentaren en gang..og at det hjelper.. Takk for tips ..Klem 😘

      1. Har sletta noen ganger og merka med spam noen ganger..men dukker opp i neste innlegg igjen..Men blir vel slutt på det snart får vi håpe.. 🤗

    3. Jeg meldte i fra til blogg.no med en gang de meldingene dukket opp. Men kom et par dager til etterpå, men en stund siden nå. De som kom etterpå sletta jeg selv 🙂

    4. Fine bilder fra Sandefjord, herlig par og sikkert en fin fest med mye god mat. Det er mye rart man kan oppleve. Folk som ikke tenker og syns det er greit med sexprat uansett hvor det er. Det er mye rart der ute. Av erfaring veit jeg at man bør trå forsiktig og ta det som en erfaring. Riktig og slette det der.

      1. Ja det var et veldig koselig og flott bryllup 🙂 Ja enekelte folk kan liksom ikke “oppføre”seg.. Ja man bør nok ta det på en “pen”måte..og overse det eller slette det… Ønsker deg en fin kveld :

    5. Søte blomster i glass.
      Jeg også er drittlei de spamkommentarene, kommer jo i et kjør. Rart de ikke har et system for å få det bort…

    6. Alle bloggene jeg er innom fra blogg.no har denne kommentaren, så her burde ikke hver enkelt måtte gjøre noe. Blogg.no burde sørge for at ingen slike kommentarer kommer igjennom 😔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg