Ny mus !

Nå kunne jeg jo utnytta den overskrifta litt og lagt ut et litt dristig bilde øverst i innlegget ! Men tror di fleste som er innom bloggen min kjenner meg nå.. og jeg deler vel ikke di mest intime ting akkurat..

Så det her er altså bare ei ny ergonomisk mus jeg kjøpte i dag. Gutta mine ( HER kan du se dem om du har lyst.. )har stadig mast på meg at jeg burde ha det.. Siden jeg sliter med vond nakke og jo bl.a gjerne vil blogge litt oftere.

Så får vi se om den hjelper i allefall litt da..

#elkjøp #logitech

14 kommentarer
    1. Nå måtte jeg le…. 😀 Nå så jeg at du hadde et muse innlegg også. Riktignok mye mer ergonomisk enn mitt 😀 Det var litt av et sammentreff. Det var altså ikke meningen å herme. Jeg hadde venta noen dager om jeg hadde sett ditt før jeg la ut mitt 😀 Da må jeg bare si – lykke til med musa 😀

      1. Det spiller da ingen rolle om folk har litt likt tema.. og som du sier ulike mus..hehe.. 🙂 Tenker aldri at folk hermer selv om innlegg av og til kan bli i samme sjanger.. Takk og det samme til deg <3

      1. Mus er det jo mye av..hehe.. Spiller ingen rolle om folk har litt likt tema..sånn må det være.. Men du hadde vel ei som “kopierte”en gang..det er jo ikke greit..<3

        1. Dette her var jo bare gøy da…
          Men hun som kopierte – det var stygt det! Kjente igjen hele teksten og 95 % av ordene jeg brukte. Men etter dette skiftet hun navn på bloggen og jeg gidder ikke lese den bloggen noe særlig…den nye..
          Men dette humor rett og slett og verktøy til data trenger man….God kveld.

          1. Ja kopiering er ikke ok..rart at noen gjør det syns jeg..det morsomme er jo å finne på noe selv.. Men at noe kan bli likt av og til kan man jo ikke unngå.. Bytta navn ja.. hva heter bloggen nå ? Ikke at jeg skal inn å lese altså..hehe..
            Takk det samme <3

    2. Hihi – to sjeler med samme innlegg idag – du og Jan! Får håpe musa svarer til forventingene – ser avansert ut! …….Og samme assosiasjoner med overskriften fra den litt frittenkende frøkna ute i bobil-friluft! Hehe…. 🙂 klem

      1. Litt artig det ja.. Den kjentes god ut å holde i..kunne hvile armen litt mer.. 🙂 Ja man tenker fort litt “koffert” av enkelte ord.. <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg