Noen sommerlige modelljobber jeg har hatt

I grunnen har jeg vært med på flest bilder i blader i høst og vintersesongen, som disse kåpebilden i Norsk ukeblad bl.a https://annebe.blogg.no/1543250570_varm_med_ukebladkperr_etter_r.html Men noe litt mer sommerlig har det blitt i åras løp også..Legger ut et lite utvalg her..

Som dere som følger bloggen min vet syns jeg det er gøy å ha noen innlegg som dette innimellom…Da jeg jo har en del bilder liggende, er det artig å bruke dem litt..

Skriver kort under bildene..

Litt uskarp gjengivelse..men, men det får duge..

 

Også fra Norsk Ukeblad..ikke så mange år siden det her..

 

Fra da jeg sammen med noen andre voksne damer var modell i en moteserie i KK stil..( 4-5 år siden )

 

Med svart bukse et originalbilde fra Norsk ukeblad.. Med jeans fra dagen med KK stil..

 

Det her er fra jeg var modell for en dag i Kamille for et par år siden.. og nå i sommer var jeg med på Bli ny i KK og det var jo også sommerlig …I linken under her

https://annebe.blogg.no/i-ukas-kk.html

 

Det her for butikken Step In for 2-3 år siden.. Det er jo egentlig ikke en jobb, men noe jeg fortsatt er med på innimellom fordi jeg er oppom der og syns bare det er gøy å bli med på noen bilder..

#modell #norskukeblad

 

20 kommentarer

Siste innlegg