Noe bra ..noe dumt med den “nye bloggen “..

Etter overføringa til “nye blogg.no”,og en del startvansker går det nå greit å lage innlegg syns jeg. Enkelt å legge til bilder osv.. Og nå i jula har jeg fått hjelp av gutta og fått på plass Google Analytics så det går an å følge med litt på sidevisninger og lignende…

Det som ikke er så ok , er at mange “gamle” bloggvenner ikke automatisk blir overført hit. Og selv om jeg følger en del på bloglovin blir det mer plundrete å holde oversikten ( og enkelte dager dukker ikke alle innlegg opp der heller )..

Jeg håper folk kan søke og komme over på den nye plattformen etter hvert . Så man føler seg litt mer samla igjen !

Men uansett moro å blogge, det og foto er blitt min store interesse (i tillegg til gutta mine)..

Bildet er fra tidligere i vinter ..syns det kan symbolisere litt at “bloggfolket” har blitt spredd og alt føles litt diffust, men fint for det..

#blogg #blogging

 

26 kommentarer
    1. Jeg er enig med deg i det. Og nå la jeg nettopp ut et nytt innlegg selv, og havnet IKKE på bloggforsiden. Men kanskje jeg står i kø….. Så får man erfare det også 🙂

    2. Så greit at du fikk ordnet google analytics. Er jo greit å vite hvor mange lesere man har.
      Jeg håper det ordner seg for alle aktive bloggere som vil fortsette!
      Det var ett flott bilde! 🙂 Ha en fin kveld!

    3. Mye bra, og litt mindre bra….Men alt i alt trives jeg bedre her på nye…veldig oversiktlig..men noen man savner da som du skriver om…

    4. Har søkt, og du skal se jeg med flere dukker opp sånn plutselig på nyåret. Venter i spenning, og bruker bloggen på blogg.no så lenge.
      Får få hjelp av deg til analytics da 😉
      Ha en fin kveld! Klem <3

      1. Håper du og di andre som ønsker det kommer hit, satser på det 🙂 Måtte ha hjelp jeg da..ellers hadde jeg nok ikke fått det til 🙂 Klem og fin jul videre <3

    5. Har ikke fått prøvd meg på dette nye enda. Så er nå spent på om det i det hele tatt blir noe av. Har søkt. Men er vel bare å smøre seg med tålmodighet 🙂 Fantastisk nydelig vinter bilde <3

    6. Jeg kan godt se hva du mener, man møter litt de samme utfordringene fra den andre siden også. Må håpe det retter på seg 🙂
      Klem <3
      Ps! Fint bilde!

    7. Ja synes det er rart at ikke alle blei flytta over………….. men håper de finner veien hit alle 😀

      Det er greit når man finner ut av det………… men det er ikke så “intimt” på en måte, lenger. VI er på en måte blitt med i det gedigne verdensnettet plutselig hehehe men vi finner hverandre litt etter litt 😀

      Ønsker deg en fin fin dag!

    8. Ja, det er både greit og ikke greit. Jeg har vært med på sånne flyttinger før og gøy er det ikke. Man mister alltid noen på “veien”! Synes det er så trist at dette må til midt i advent og juletid, men vi har visst ikke stort vi skulle ha sagt om det. Jeg har fått opp statesikken. Da vet man jo litt. Vi får håpe på en bedring. Klem til deg 🙂

    9. Vakkert bilde! Og jeg er så enig med deg i det du sier…. og så savner jeg svara fra dere når jeg har kommentert noe….. blir litt mye hvis en skal ta hele runden en gang til ??? Åssen gjør du det? Klem <3

      1. Tusen takk 🙂 Ikke sant..vanskelig å følge med.. Sjekker bare innom igjen om jeg har kommentert med et spørsmål eller lignende hos andre.. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg