Nesten som 71 grader nord !

Overdreiv veeeldig nå.. Ikke var det nordover men rett over elva her..og ikke gikk vi mil etter mil..faktisk bare 5-6 minutter å gå opp til vannet der vi satt fra parkeringa.. (dette var i forrige uke og en dag med finvær..siden har det vært grått her )

Men det som minna om 71 grader nord var at vi hadde med real turmat..og det smakte utrolig godt ! I tillegg gikk vi en annen vei rundt tjernet da vi skulle gå hjem..og da måtte vi klatre både opp og ned en skråning og hoppe over en bekk.. Ikke akkurat høye fjell med bratte stup eller elver med strie strømer..men litt mer utfordrende enn å gå “kjerreveien”..

Jeg følger med på 71 grader nord og gleder meg til å se finalen på torsdag.. syns alle er “flinke” jeg så samme for meg hvem som vinner..

Skriver kort under bildene..

Var rim i gresset så det blei litt vinterstemning..

 

Ved Nydammen.. og sola var i ferd med å bli borte bak åsen..

 

Veldig god lapskaus på pose..som mannen og jeg spiste..hadde med varm saft også..

 

Dagens utfordring å komme over bekken uten å bli våt på beina..men det gikk veldig bra..

 

Kunne jo prøvd å slengt meg over tjernet også.. men lot det være altså..litt langt..hehe… (Legg merke til sollyset i bakgrunnen )

 

#nydammen #krokstadelva #blogg #utno #natur

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg