Nerdammen!

Det var på onsdag ettermiddag denne uka at vi kjørte en tur dit opp ! Tok med mat og kaffe og yngste sønn ble med.. Det kjekke her er at jeg som ikke kan gå langt etter jeg ble syk, bare hadde 400-500 meter å gå fra parkering og bort til vannet. Sønnen gikk av nede i bakken så han fikk et par km å gå i motbakke..

Mannen sykler ofte i dette området..ligger på andre siden av elva for her vi bor.. Mannen og jeg var jo der en tur i våres også HER kan du se det !

Vi kikka om det kunne være noe bær der også..var litt, men ikke så mye at det frista å plukke..men putta noen blåbær i munnen..

Typisk blogger på tur..

 

Skogens ro ..og noen som ror..

 

Gutta tok seg en dukkert, men jeg sto over siden formen var “så som så”.. jeg var i grunnen fornøyd med å ha kommet en tur ut..

 

Så rusler vi mot bilen..

 

Ved parkeringa hadde hyttefolket satt fra seg diverse fraktmidler.. #nerdammen #natur

 

 

16 kommentarer
    1. Nydelig sted. Der hadde jeg kosa meg med hytte. Kunne greit å bruke trillebår jeg jeg også…hehe. Veldig idyll og ser rolig ut. Dukkert er deilig, når man er klar for det. Mange som badet i Oslo i går også.

      1. Enig i det 🙂 Ja der ved vannkanten kunne du hatt ei lita hytte :)) Vannet var deilig..men man må “føle for det”ja.. Klem <3

    2. Ser fint ut der, og kjekt og avslappende med litt ablegøyer. Det er godt dere kan tilpasse sånn at du også kan være med på tur ❤
      Klem og god helg ❤

      1. Ja koste oss vi 🙂 Sant komme seg litt ut er det viktigste..På dagtid kunne jeg nok gått litt lenger..men på ettermiddagen er som regel det lille som er av energi oppbrukt.. Klem og det samme til deg <3

    3. Jeg tenker at det er fint å komme seg ut på tur. Selv om det ikke er så langt er noe bedre enn å sitte inne. Herlig å ha et slikt sted i nærheten. Det har jeg også og jeg nyter det.

      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg