Når det går mot vår… (Antrekk 50+)

Når jeg så sola i dag fikk jeg veldig lyst til å ta på meg “vårklærne”da vi skulle gå ei lita runde i Drammen. Men så stakk jeg hodet ut av døra og kjente at det var kaldt i lufta…

Så da ble det lyse klær, men med strømpebukse, ullsokker og pologenser under.. (og jeg hadde jakke også, bare ikke på bildene)..og så fant jeg frem solbrillene og det er jo et vårtegn !

Genseren jeg har på meg har jeg hatt en stund og den er fra Bik Bok og buksa er kjøpt for en 100 lapp på Fretex . Har hatt innlegg med den før, HER for eksempel.

 

Drakk ikke kaffe her, bare syns det var et fint sted og ta bilde.. (som dere ser godt kledd under buksa..)

 

Mønsteret i buksa sier jo litt mer “stil”..men jeg liker best å kle meg litt “ned”…

 

Kjekt at det er “in” med rumpetaske..men jeg har brukt det når det ble regna for å være “Harry” også jeg da..

 

 

Måtte nesten ta et bilde i sola også… #antrekk #drammen

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Der var det vår, med solglans i hår.
      I Drammens gater, poserer og sprader.
      Med strålende smil og antrekk med stil.
      Men skulle man sett på maken?
      Skal ikke rumpetaska være på baken?
      😀

    2. Jeg har vært ute og tuslet jeg også. Har prøvd mobilen og selvutøseren 😀 Har jo skjønt jeg kan ta antrekksbilder med mobilen alene, om jeg bare finner de rette stedene 😀 Ikke så lett alltid det. Og plutselig lå mobilen i sen snøhaug 😮 Fine bilder av deg som vanlig 🙂 Medbrakt fotograf i dag skjønner jeg 🙂 Du så litt vårlig ut ja <3 klem <3

      1. Fint det på en søndag 🙂 Ja da har du litt flere muligheter..men ikke alltid så enkelt å ta bilder selv uansett 🙂 Håper det gikk bra med mobilen… Takker så mye , ja mannen var med i dag 🙂 Klem <3

    3. Kjempefine og koselige bilder som oser av vårfølelse 🙂 Man blir jo så våryr når man har slikt vær.

      Hos oss er overskyet vær, men oppholdsvær da 🙂 Det var kjempefint vær med sol og blå himmel i går, men kaldt.

      Jeg gleder meg til våren og varmen kommer slik at det går an å sitte ute på en utekafè å ta en kopp kaffe 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Hjertelig takk for det 🙂 Blir nydelig med fine dager man kan sitte ute og gjerne med en kaffe ja 🙂 Ha en fin dag videre du også 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg