Nå har mannen blitt kreativ fotograf..helt av seg selv..

Som jeg skrev i det forrige innlegget var vi å tok en kaffe i Asker i dag ! Når mannen er med er det jo kjekt at han kan ta noen bilder av meg til bloggen syns jeg.. Og nå har han jammen begynt å finne på noen “artigheter” helt uten at jeg har bedt om det også..hehe..

Se lenger ned i innlegget..(og lurer du på hvordan “fotografen” ser ut kan du ta en titt i forrige innlegg HER )

Likte så godt denne “sittegruppa”at der måtte jeg jo sette meg ned..men bare for bildet sin skyld da..

 

Litt knipsing mens vi drakk kaffe hører jo med…

 

Et bildet inne i løvet her måtte jo prøves..

 

Og så begynte mannen å finne på kreative ting gitt .. og det helt uten at jeg hadde bedt om det ..hehe… #foto #asker

 

34 kommentarer

Siste innlegg