Nå blir det gøy å stryke

Så veldig gøy blir det vel ikke ! Bruker mest klærne som slipper å strykes..men av og til må man frem med strykejernet..sånn er det bare ! Det gamle strykejernet mitt hadde blitt litt stygt under så jeg var litt redd det skulle sette flekker.. har egentlig ikke vært så glad i det “jernet”heller.. Og strykebrette hadde begynt å bulke seg i stoffet på toppen..

I dag fikk jeg endelig tatt turen innom en hvitevarebutikk..

Da ble det både nytt strykejern , strykebrett og en steamer.. har lenge tenkt at det kunne være kjekt å ha det også..så får jeg se om jeg blir fornøyd..

Jeg skriver jeg.. for selv om det er mannen som gør det meste av husarbeide her så slipper jeg ham ikke til med strykejernet altså !

Kommer til å gå som en lek det her.. men får holde at jeg har vært innom å kjøpt i dag…stryke “på ekte” får jeg gjøra en dag til uka..eller uka etter..

 

Det er ikke sebrastriper på¨det altså..bare markisa som speiler seg..hehe..

 

Gikk for Philips denne gang… #philips #strykejern

16 kommentarer
    1. Herlig….Nå blir det gøy 🙂 aldri likt å stryke jeg…men må til en gang i blant..
      Fine bilder…kunne brukt i en reklamefilm på 60-tallet. Mor er hjemme. Far jobber.

      1. Ikke sant..blir mye morsommere nå..hehe.. Ikke glad i stryking jeg heller..men liker det bedre enn rydding.. 🙂 Takk..hehe.. ja her er a mor på rette plassen..<3

    2. Her i huset gjør nok jeg det meste av husarbeidet, men når det kommer til stryking: ikke mitt bord. DET får Hr Frodith ta, stryker mine kjoler og alt 🙂

      1. Før jeg ble syk delte vi på det…men mannen vil heller ha meg med ut å ta en kaffe og på en badetur, så da gjør han heller litt ekstra i huset 🙂 Kjekt å få nystrøket kjole uten å gjøre det selv også <3

      1. Kommer ikke unna det nei.. 🙂 Ja får oppdatere når jeg har prøvd den..greit når man bare skal slette litt nederst på en kjole eller noe.. 🙂

    3. Har også lyst på en slik steamer, jeg har jo strykjärn i husbilen men sikker lettere og bruke en steamer

    4. Gratulerer :). Godt med gode verktøy. Og muligheten til å stryke. Jeg må innrømme at strykebrettet er ikke ofte framme her. Kjøpte meg et jern uten ledning sist. Men er ikke så sikker på hvor godt jeg likte det. Klem <3

    5. Det var jo en skikkelig lekkerbisken av et strykejern, hihi….. kanskje blir det moro å stryke????? For det er det jo egentlig ikke, syns jeg….. god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg