Morsdagsgave fra yngstesønn… og mannen har bakt brød..

Litt seint med morsdagsgave tenker du kanskje.. Men yngstesønn som hadde vært på reisejobb i tre uker kom innom oss på fredag. Først fikk jeg blomster og jammen hadde han ikke en flott gave også..fordi jeg hadde hatt morsdag da han ikke var hjemme.. Nå er jo ikke vi så nøye på sånne dager her i huset..men veldig koselig han huska på det da..eller han hadde kanskje uansett lyst til å gi meg noe… jeg ble i allefall veldig glad ! Fikk ikke tatt bilde da sønnene var her for det var litt mørkt i stua på kvelden..men du kan jo se fra han var med oss og tok Januarbadet i sjøen..HER..

Vakre tulipaner i flotte farger..

 

Deilig nattkrem og deodorant..

 

Og i kveld har mannen bakt brød..så nå gleder jeg meg til brødskiver og te..

 

 

10 kommentarer
      1. Ja jeg tenkte jo ikke på morsdag da han kom..men veldig hyggelig og fin gave 🙂 Brøde smakte veldig godt.. Må ha pannekaker en dag snart vi også 🙂 Klem <3

    1. Aldri for seint å få morsdagsgave, vel??? Og så fine blomster også! Nå fikk jeg virkelig skikkelig lyst på ei skive brød med gulost….. mmm…. hihi! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg