“Modell for en dag” ! Meld deg på da vel..

Om du har tenkt at du syns det kunne vært gøy å prøve deg som modell , kan det være lurt å melde seg på Bli ny, eller modell for en dag i et moteblad. For å få noen bilder tatt av en proff fotograf..

Nå har jo jeg hatt noen modell- oppdrag sånn på “ekte” også HER for eksempel..

 

Men sånn for gøy meldte jeg meg i sommer som var på en “modell for en dag” i bladet Kamille (dere som har fulgt bloggen min en stund har nok sett bildene fra det før) .. Var ikke sånn å klippe og farge hår, bare bli fiksa opp og få noen klestips…

 

Så noe sånt anbefaler jeg deg å melde deg på…kanskje du ikke blir valgt ut, men om man sender en mail har man i alle fall muligheten til å få bli med.

Man kan også melde seg inn i et modell/castingbyrå…Vips en dag har di bruk for din type… gammel eller ung…tykk eller smal…

 

Her er gjengen som fiksa og tok bilder av meg i Kamillebladet.. Jeg ser ut som jeg har tatt for mye Møllers tran..hehe…

 

Likte godt kjolen og det rufsete håret ..Men det beste er at man får en dag litt utenom det vanlige..

 

Det her sto i det nyeste Kamillebladet nå…. (ikke reklame)

 

Bildet under her var fra første gang jeg prøvde meg som modell som 33 åring . I daværende Mote Journalen.. Og det var et modellbyrå som hadde lagt merke til bildene, så da ble det både mote og reklamejobber på meg…

Legg merke til “modellskoa” nederst på bildet…hehe.. #mote #modell

 

 

 

 

28 kommentarer
    1. Tror ikke akkurat det er noe for meg, som har så skrekk for kameraet og blir helt stiv når jeg befinner meg på “feil” side. Du er jo den perfekte modell! Og en annen jeg tenkte på i samme slengen, Frodith, det måtte jo være midt i smørøyet for henne! Fin kveld til deg.

      1. Helt klart noe for deg også og det er jo bare gøy ! Men man må selvfølgelig ha lyst…ellers er det jo ingen vits å melde seg på ! Tusen takk <3 Tenkte på Frodith jeg også..vet hun har lyst 🙂 Klem <3

    2. Du er kjempeflott på alle bildene her! Du var helt smashing i den røde kjolen! Og du stråler med eller uten møllers tran på det bildet med Kamillegjengen. Jeg synest jo slikt som dette høres kjempeartig ut! Jeg liker sånt er moro. Men da måtte jeg ha kranglet mye med janteloven. Men som du sier- slikt er jo en opplevelse for de som er med på det. Og jeg vil tro at ikke alle som får bli ny dag er like modell som deg 🙂 Jeg er 33 nå. Men har alltid tenkt kamille er 40 pluss, og at jeg er under målgruppen..men kanskje det er Tara.. Det er mange kjekke kvinneblad som KK, Kamille, norsk ukeblad, det nye osv. Veldig kjekt når du deler innlegg som dette <3

      1. Hjertelig takk 🙂 ..hehe..må smile litt ekstra på en slik selfie.. 🙂 Om man liker sånne ting er det bare å melde seg på, sende mailer dit en kan tenke seg det er mulig å få bli med på noe.. Jeg tenker Kamille 30 pluss.. Tara er nok litt “eldre” ja.. Så bra du likte innlegget <3

    3. Kjempefin i den røde kjolen, du er den fødte modell på en måte. 🙂 Jeg har laget en mail-kladd, hvor jeg har notert det du skrev over her. Kanskje jeg NÅ tør 🙂 Hadde vært veldig moro, men spørs om jeg blir så “modig” om noen fremmede skal ta bilder…Tror du jeg tør? 😀 Takk for tips 🙂 Klem <3

      1. Ååååh takk snille du 🙂 Klart du tør det, det er jo bare gøy når man liker sånt ! Var deg jeg tenkte mest på da jeg skrev innlegget..hehe… Klem <3

    4. Så flott du er! Kjempefin kjole, og superfin til deg. 😍😀
      Hadde vært artig å være modell for en dag ja 😉 Men overlater det til slike fotogene som deg, og Frodith. 😉

    5. Det er supergøy ut, men Guri malla så skummelt. Jeg kunne helt klart tenkt meg å bli sminket og stasjet av en proff, men å bli fotografert, den sitter langt inne gitt. Du ser jo helt smashing ut!

      1. Jeg “elsker” det jo..ikke å bli tatt bilder av i private sammenhenger men sånt som det her.. Ikke noe skummelt ! Takker så mye <3

    6. Kult at det finnes sånne muligheter, selv om jeg aldri i verden hadde turt å melde meg på noe sånt selv. Du er jo så fotogen og virker å kose deg i de settingene der, og da er det jo helt sikkert litt av en opplevelse! 😀 Jeg hadde vært livredd hele dagen xD
      Husker du postet de øverste bildene der, skikkelig sommerlige og fine <3

      1. Er jo mange blader som har sånn Bli Ny..men ikke alltid man vil gjøre noe med håret og da er det jo greit med modell for en dag.. 🙂 Jeg trives med det og det gir meg en positiv opplevelse.. Ikke noe å være redd for om man har lyst… <3

    7. Neimen ikke forandret deg mye, bare noen få “krøller” i fjeset…:)
      Er helt nydelig bilde av deg i den kjolen, men så er jo du den fødte modell da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg