Mestringsfølelse !

Noen spurte i gårsdagens innlegg  HER, om det å bade på vinteren ga meg noen helsegevinst. Om jeg fikk mer energi etterpå for eksempel..

Med min sykdom som er ME , er det vanskelig å si, for formen svinger så mye at det er vanskelig å si hva som er hva.. og hvorfor !

Det er også delte meninger om hvor bra “isbading” er(nå har det ikke vært is der vi har bada da), har man noe galt med hjertet f.eks kan det jo være farlig.. Men har hørt det er bra om man har betennelser i kroppen… så man må bare finne ut om dette er noe som gir deg noe positivt..

Men det gir i alle fall meg en mestringsfølelse å gjøre noe som er utenfor “komfortsonen”… og det å være fornøyd med seg selv gir jo også en helsegevinst tenker jeg !

Bildet under er fra badet i desember.. HER ser du hvor vi var å bada da ..

#bading #blogg

 

22 kommentarer

Siste innlegg