Men jeg var passiv- aktiv..

Som jeg har skrevet om før er yngstesønn over gjennomsnittet glad i å trene..  Styrke, kampsport , yoga og ellers det meste av aktiviteter der han får brukt kroppen.. Fra en konkurranse han var med på i linken her https://annebe.blogg.no/det-blei-medalje-gitt.html  For et par uker siden var han med på noen bilder for sports/nettbutikken X-life..

I den sammenheng skulle han også ha noen bilder/filmsnutter fra når han brukte “matta”. Den pumpes opp med ei pumpe..og når man tar ut lufta får den lett plass bak i bilen..man kan være aktiv på den både til lands og vanns..

Jeg ble med for å ta noen bilder på Portåsen..

Sønnen både hoppa og spratt..jeg bare satt… Pling !

Spretten stil..

 

Sånne øvelser kunne magan min trengt..trur jeg..

 

Avslappa stil..

 

#x-life

 

Behagelig å sitte på også den “matta”..hehe..

 

Tøying og yoga er også viktig trening… #trening #x-life

 

16 kommentarer

Siste innlegg