Men i dag blei det mat !

I dag spiste vi frokost på Picasso i Drammen ! Smakte veeeeeldig godt..ekstra godt siden både mannen og jeg fasta i går. Hendte jeg/vi gjorde det før men nå var det en del år siden.. Det sies jo at kroppen/tarmene har godt av det..ikke veit jeg..hehe

Men jeg syns på samme måte som når jeg bader om vinteren at det gir en mestringsfølelse å klare det.. Etter jeg ble syk har jeg jo ikke orka å gå “lange”turer eller trene..så ved å gjennomføre slike ting så får jeg i alle fall bevist for meg selv at det IKKE er viljen det står på.. (Kan skrive litt om hvordan dagen uten mat gikk i neste innlegg )

Syns det passa ekstra godt med en bakgrunn av mat i dag siden jeg var sååå sulten..hehe..

 

Også var vi glade for at egg og bacon er tilbake på menyen på Picasso..

 

#mat #picasso #drammen

 

 

 

16 kommentarer
    1. Det så godt ut! Fint jeg er veldig mett akkurat nå 😉
      Lenge siden jeg fastet også. Hendte jeg gjorde det før, for som du skriver, å rense kroppen litt. Også smaker det så godt med mat igjen 🙂
      God lørdag!

    2. Så koselig å gå ut og spise frokost ♥ Det så veldig godt ut 🙂
      Faste har jeg ikke gjort noe regelmessig, men jeg har av og til så dårlig matlyst at den fastingen går helt av seg selv uten at jeg tenker over det. Sikkert sunt en gang i blant 🙂
      Ha en fin lørdagskveld ♥ Klem ♥

    3. Flotte bilder 😀dere er rå… Klarer alt. Faste har jeg lissom aldri tenkt jeg skal gjøre… Haha… GODT MED FROKOST 🍒🌷🍒🍉for dere nå…

    4. Fastet det har jeg aldri gjort med vilje. Jeg blir så slakk uten mat, så det tror jeg ikke jeg ville gjort nå hvert fall. Men så kjekt å gå på resturant idag. 🙂 Fine bilder. Det første ble ordentlig tøft med bakgrunnen 🙂 Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg