Massasjelys..og oppskrift på verdens beste waldorfsalat

Jeg var så heldig at jeg vant et massasjelys i Mølla kaffebar sin julekalender ! Hørtes litt rart ut at det var massasjeolje i et lys.. men jammen funka det bra ! Mannen var så “heldig”at han fikk lov til å massere nakken min..blir stort sett den veien… (Lyset var gitt av Mjøndalen yoga )

Man tenner lyset og etter litt kan man duppe fingrene i olja…eller slukke lyset og helle olja på huden.. Et stort pluss var at det lukta helt nydelig !

Pent var det jo også..

 

Jeg pleier å lage waldorfsalat i jula, men ikke gjort det enda i år… Blir kanskje å lage det i nyttårshelga.. Denne oppskrifta fikk jeg av en tidligere nabo for maaaaange år siden..og den er altså så utrolig god, beste jeg har smakt noen gang i allefall.. oppskrifta finner du i linken her…._waldorfsalat_

#waldorfsalat #matprat

18 kommentarer

Siste innlegg