Man blir ikke dum av å blogge..tror jeg !

Det er sikkert mange “dumme” som blogger..men det er jo mange “dumme”som IKKE blogger også.. Neida ingen er dumme , folk gjør bare dumme ting av og til..og noen gjør det oftere enn andre.. da snakker jeg ikke om meg altså..hehe..

Poenget med innlegget her var i grunnen at jeg syns jeg har lært mye av å blogge.. Skrive innlegg, legge inn bilder, redigere, legge til linker osv.. hadde jo ikke lært det om jeg ikke blogga..kanskje ikke så viktig kunnskap , men all læring av nye ting skal være bra hjernetrim har jeg hørt..

Litt bedre i rettskriving har jeg blitt også..selv om det gjenstår mye der.. Skrev litt om det i linken her bl.a https://annebe.blogg.no/1422537761_skrivemter_og_skrivef.html

En annen ting jeg har lært er å bruke “paint” til å tegne… det var kanskje ikke så lurt…

#jadaså #paint (bildene her har jeg delt før også..dobbelt så dumt altså )

 

10 kommentarer

Siste innlegg