Mai har vært fin..og litt trist !

Det har vært/er vakkert med at det har blitt så grønt og fint..og alle di fine blomstene som har kommet er jo til å bli glad av.. ! Været har vært lett blanding her hos oss..mye sol og litt regn !

Det som er trist..veldig trist, er at jeg tidligere i mnd fikk vite at en god bloggvenn Evaswindow har gått bort.. Eva var en av di første jeg blei kjent med da jeg begynnte å blogge..og blandt di jeg har hatt mest kontakt med her på bloggen ! Var også så heldig å få møte henne på et bloggtreff for noen år siden..

Blir et savn at hun ikke er her mer..

#vår #livet #blogg #gripdagen #blomstring

22 kommentarer
    1. Du har i alle fall klart å få fram det fine ved våren, og stemningen og tristheten ved Evas bortgang <3 Bare ved hjelp av noen få bilder, sa du mer enn mange ord kunne sagt <3 Klemmer <3

    2. Nydelig bilder her hos deg, savnet av Eva er stort. Eva var ekte, lun og veldig hyggelig på en fin måte.
      Utrolig at det kan skje så fort, skremmende å tenke på..Blir redd av slikt jeg.
      Klem til deg.

    3. Stemningsfulle bilder til tekst. Eva har også vært i mine tanker hver dag etterat jeg fikk vite om det her inne. Er så uvirkelig og at det skjedde så plutselig. Jeg møtte henne i Bergen to ganger når hun var på besøk og hun har satt spor etter seg hos så mange… fint du skrev om det

    4. er veldig trist med Eva
      En skolevenn av min datter døde brått, han ventet baby
      En venninne har fått ALS forventet levealder er ca 5 år etter diagnose – hun kan ikkje snakke, sliter med å spise , men feirer livet hver dag og finner på mye sprell
      En annen venninne døde nesten forrige uke da hun fikk et massivt hjerteattakk på hytten
      Ingen vet hvor mye tid vi har, vi må ta vare på dagene og feire livet <3 Klemmerier til deg en Mai kveld 🙂

      1. Ja bare så leit det altså <3 Uff det er så mye trist..så man må ta vare på dagene man har ja.. Ønsker deg og dine en fin sommer <3Takk for klemmen og en tilbake til deg <3

    5. Så rart det er uten henne. Jeg gledet meg alltid til å lese det hun skrev, og vi hadde litt kontakt skriftlig privat også. Jeg traff henne dessverre aldri, men hun føltes nær likevel. Klem 🙂

    6. HVA!?? Jeg har måttet ta en del ‘fri’ fra bloggen i mai, da det har vært så mye å gjøre i restauranten, så dette har ikke jeg fått med meg før nå! Jeg var jo klar over at hun hadde problemer med helsen, men t hun har gått bort, oppleves allikevel som et sjokk..
      Å ikke lenger ha henne i blant oss, blir definitivt et tap for alle som har hatt med henne å gjøre. Hun vil definitivt bli savnet… <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg