Må snart lage Makroner igjen !

Har bare laget det en gang for et par år siden..og det var gøy å lage og di ble veldig gode ! Vi spiser ikke så mye kaker sånn til “vanlig”men nå som det går mot vår kan det være deilig å ha noe sånt å ta med på tur f.eks.

Neste gang tror jeg at jeg bare lager en farge/smak..for det ble litt mye “rot”og jobb å lage to slag på en gang…for meg i alle fall.

Hvordan jeg gikk frem da jeg lagde dem og hvor jeg fant oppskrifta kan du se HER

Jeg digger di med sitronkrem..

 

Di røde ble fylt med en sjokoladekrem..se i linken lenger opp i innlegget… #makroner #baking

 

 

 

14 kommentarer
    1. Wow, så imponerende og makroner er jo skamgodt. Ja så godt at jeg ikke har våget å prøve og lage dem for jeg hadde nok ikke klart å la dem ligge. Jeg har dårlig oppdragelse når det kommer til kaker og sukkerholdige ting.

    2. Virkelig flink du. Aldri laget, ser vanskelig ut. Men sikkert gøy å prøve. Husker du lagde de ja. Så supergode ut. Makroner er så godt. Og dyrt å kjøpe!

    3. Du er såå flink, de såg helt utrolig gode og flott ut! Inspirerende innlegg både dette og det på linken, og jeg fikk lyst å prøve en vakker dag.. Tror jeg også hadde elsket de med sitron <3

        1. Godt tips med ett slag om gangen. Takk 🙂 Men jeg lurte litt på hvordan markronene ble etter de er fryst? (Du skrev i innlegget som ble linket til at du skulle fryse ned noen) Fungerte det? 🙂

          1. Ja ellers blir det litt mange boller og rot syns jeg 🙂 Det fungerte fint å fryse..tinte dem i kjøleskap over natta..da var di fortsatt sprø utapå og myeke inni 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg