Lyseblått i desember..

Bildene her tok jeg i forrige uke..da jeg fortsatt var ung og pen…hehe.. Nå har jeg..blitt-gammal-siden-sist.. Men altså.. lyseblått er ikke en farge jeg har så mye av..men kjøpte meg et skjerf nå i høst..og har ei strikkajakke i fargen..i tillegg til lyseblå jeans da..

 

Denne vinteren har jo foreløpig vært veldig mild.. så har ikke trengt  pakke seg inn med klær for å holde varmen.

Håper på litt snø og noen kuldegrader..men skikkelig kald vinter med hauger av snø.. takk det står jeg gjerne over..

Antrekket ellers er klær jeg har hatt en stund..enkle og greie hverdagsplagg.. som jo er det man/jeg har mest brukt for !

Kjørte opp til demningen ved Hagatjern i Mjøndalen og tok bildene..og da var det en dag med blå himmel og sol…

#antrekk #mjøndalen

12 kommentarer

Siste innlegg