Lunsj i glass-skål, og fotokonkurranse hos Evaswindow

Da prøver jeg igjen, se forrige innlegg om du ikke skjønner hva jeg mener HER.. Siden jeg skulle fortelle litt om fotokonkurranse hos Evaswindow, ble dagens lunsj “anrettet”i glass.skål.. For konkurransen handler nettopp om glass. Mer om konkurransen HER..

Jeg har vært så heldig å vinne flott premie hos henne før .Liker så godt fargen og har brukt den flere ganger..også er det jo gøy at det er mitt eget bilde på den..hva det er ser du HER 

Spiste det i skåla..mens jeg “sikla”på det i bladet… #blogg #blogging

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Skjønner godt hva du mener. Men jeg var jo så kjapp å dele innlegget mitt i pin og hytte. Sjekka ikke framsida på bloggen før jeg så hva du skrev i testinnlegget ditt 😀 jaja. skitt au.. det går bra 🙂 Flott reklame for Eva.. jeg sendte inn til henne i dag 🙂 Lykke til 🙂

      1. Syns det er så irriterende med sånt..så jeg prøvde flere ganger før jeg “kanskje” skjønte problemet.. (ikke så viktig, men rett skal være rett..hehe.. ) Skal snart sende et bilde jeg også.. 🙂

    2. Tusen takk for linken ♥ Du fikk det til med å komme på forsiden til slutt 🙂
      Fristende både det du har i skåla, og det du sitter og leser på 🙂
      Jeg kikket på bildet før jeg leste teksten, og lurte på hva i alle slags bananbrød det der kunne være? Hehehe 😀 Men så leste jeg det du skrev, og da skjønte jeg hva det var 😀
      Kos deg med dagen videre ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg