Lørdags-date med joggebukse

Blir jo en kopp kaffe i byen når vi handler på lørdager..og stort sett blir det i Drammen ! I dag var vi på Baker Hansen på CC. Der er det mye søtt og godt å velge i, men jeg valgte et rundstykke i dag..mannen tok kake..

Yngste sønn som bor like ved stakk også bortom da han var på vei til trening..

Litt kjedelig bilde..men noen ganger er det greit å ikke mase for mye med fotografering..men da er dagens date i allefall dokumentert !

Jeg gikk for joggebuksestilen i dag..hehe.. #bakerhansen #drammen

12 kommentarer
    1. Joggebuksestilen er ikke dum den 🙂 Og dere er flinke med lørdagsdaten, å komme der ut litt sammen ♥
      Her i gården er jeg stort sett mutters alene for tiden, og datene er svært sjeldne. Men det blir kanskje bedre etterhvert 🙂
      Nyt helgen videre ♥ Klem ♥

      1. Veldig behagelig..hehe.. 🙂 Det har stort sett førsteprioritet i helga.. Du får kose deg alene og satse på mange dater utover sommeren.. Klem <3

    2. Ja, jeg kjenner jeg blir litt lei av å skulle ta bilder hele tida, og regner med andre blir enda mer lei. At det alltid må stille med stive smil på mine bilder. Noen ganger bare dropper jeg det 🙂 Fin med joggebukse også du, og fin genser. Flott farge 🙂

      1. Kan bli litt mye ..og når jeg først skal ta bilder blir det ofte veldig mange ..som du vet..hehe.. Får være helt tilstede uten bilder og tanker for blogg noen ganger også .. Takker 🙂 Klem <3

    3. Syntes det var ett koselig bilde jeg. Og så deilig å bare ta en avslappende kafetur i joggebukse. Det såg koselig og godt ut.:-) Kjenner igjen det med å av og til ikke føle for å “mase” så mye om bilder, men ett bilde og to er jo kjekt. Jeg er veldig glad i rundstykke med det pålegget og kaffi. Kake såg godt ut også.

      1. Tusen takk..ja joggebukse er deilig å ha på det 🙂 Ok å ta et bilde..men som regel tar jeg en “hel haug “om jeg tenker å blogge om det..hehe.. og da blir det veldig masete.. Syns det smakte med et rundstykke selv om kake fristet ..har spist litt søtt nå i kveld da… <3

    4. Se der ja 😀 Date i joggebukse er vel ikke å forakte 😀 Var faktisk å handla idag i joggebukse. Det er det ikke ofte jeg gjør. Men jeg overlevde 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg