Lørdag !

De fleste lørdager er ganske like her i huset ! Kaffe og handling med mannen på formiddagen. På kvelden blir det god “lørdagsmat” og å se på tv… Bortsett fra at gutta kan stikke innom her..er det ikke hvert år vi har vært sosiale i helgene etter jeg ble syk.. ( et bryllup eller et bursdagslag annet- hvert år er vel gjennomsnitt di siste ti åra)

Nettopp derfor er det så koselig å prioritere denne “kaffedaten” på lørdager.. Se litt folk, uten å være sosial.. (for det krever mye energi syns jeg)

I dag ble det kaffe på Baker Hansen på CC i Drammen..

#bakerhansen #lykkepåenlørdag

 

20 kommentarer
    1. Så koselig med lørdagskafe 🙂 Skjønner den der godt med at man blir utslitt for det er fort gjort når man er syk og i alle fall med din sykdom <3 Stor god lørdagsklæm og kos dere med god mat 🙂

    2. Det er koselige med lørdager. Så fint det var der også. Moro å prøve litt forskjellig på daten. Selv om den du dater er den samme, hehe…

    3. Koselige bilder! Og det er så fint at dere har funnet en måte å være sosiale på uten å måtte være sosial 😉🙂
      Her er vi så lite sosiale, at vi sjelden går ut nå. Koser oss best hjemme 🙂❤

    4. Veldig koselig med den tradisjonen deres, og jeg synest det høres kjempekoselig ut med den lørdagsplanen. Men så liker jeg litt sånne hverdagstradisjoner. Jeg skrev faktisk nettopp litt om “det sosiale” selv. Og jeg kan godt tenke meg at ME må påvirker det sosiale livet mye. Håper dere får det koselig ikveld. En god mann og to kjekke gutter så hørest det ut som fantastisk selskap. Og du tar alltid så fine bilder. Koselig å spise på bakeri. Ønsker deg en fin lørdag! <3

      1. Ikke sant..hyggelig å være med sine nærmeste 🙂 Ja slike sykdommer og slike utfordringer du har også, påvirker det sosiale i stor grad.. Takk søte du.. kos deg med kvelden <3

    5. Er ikke så fryktelig fantasifull i lørdagene jeg heller, men jeg kan jo gjøre litt mer aktive ting. Men uansett er kafe og det å sitte å se på folk en veldig fin aktivitet. Jeg har gått tur med søsters i dag da 🙂 Veldig koselig 🙂 klemmer <3

      1. Greit med “det vante”..men skulle gjerne tatt en skikkelig fjelltur for eksempel…men koser meg med det jeg kan .. 🙂 Klem <3

    6. Er nokså regelmessig på CC. Traff nylig en tidligere kollega av meg der, første prat vi hadde på nesten 3 år. Greit med litt oppdatering begge veier. Mange lar kafebesøk være en del av lørdagen. Det er både sosialt og koselig. Var en kjapp tur i Oslo i ettermiddag, gjør seg med noen klassiske toner på en lørdag. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg