Litt vinterlig antrekksinspirasjon.. (50+)

Nå har jeg egentlig lyst til å ha på meg lettere klær snart. Men ser ut som det blir vinter en stund til, men det kan jo snu brått også da..

Men nå må en i alle fall ha på seg varme klær her jeg bor, så her kommer en liten oppsummering av antrekksinnlegg for denne sesongen..

Blir nok flere slike innlegg utover våren da det er litt enklere å fine steder å ta bilder når det er bart.

En deilig genser i friske farger, og høye fora støvler er behagelig å ha på..

 

Denne kjøpte jeg på salget, ikke hatt den på meg enda (bortsett fra på bildet)..men liker den godt så skal bruke den snart ..(er bare sånn at jeg stort sett slenger på meg det som ligger øverst i skapet sånn til daglig)

 

Er det skikkelig kaldt tar jeg på meg lue selv om det ødelegger “sveisen”…

 

Litt sånn røft som egentlig er mest min stil! Men har begynt å bruke litt mer skjørt og kjoler også..men ikke på denne tida av året da !

 

#antrekk #mote #klær

 

18 kommentarer

Siste innlegg