Litt som en fremmed !

I dag har jeg vært hos frisøren ..2 Fruer..  å stussa litt på håret og friska opp “bunnfargen”.. Ikke derfor jeg føler meg litt som en fremmed altså, for håret er omtrent slik jeg pleier å ha det..og liker å ha det !

Men når det har blitt noen ekstra dager vekk fra bloggen så føler jeg meg liksom litt som en fremmed når jeg er tilbake igjen. Siste innlegg HER.. Men føler meg fort som “hjemme” igjen heldigvis..

Bildet under her legger jeg mest ut for å vise rynker, og andre “skavanker”…Siden jeg har et par antreksinnlegg på gang er jeg litt “redd” for at folk tenker at jeg tror jeg er pen siden jeg pøser ut bilder av meg selv..hehe..

Sånne antreksbilder er jo som regel litt på avstand og da kommer ikke alders-tegna så tydelig frem..men di er der altså.. Men jeg syns det er så gøy å lage slike innlegg derfor kan det bli litt mye MEG på blogg og Instagram..

 

#utenfiltersåklart  #rynker

 

 

14 kommentarer
    1. Selvfølgelig er du både pen og søt, selv med smilerynker ;o)) Jeg kan kjenne litt på den følelsen selv, at jeg er litt fremmed når jeg ikke har vært på bloggen på et par dager. Heldigvis preller det fort av meg ;o))

    2. Jeg tenker at man ikke skal skamme seg for å tenke at man er pen heller jeg da 🙂 Så HVIS du la ut antrekkbilder fordi du synes du er pen…so what? Du ER jo pen, og det kan du jammen få lov å tenke selv også 🙂 Kjør på med bilder av deg, både med og uten rynker. Man skal like seg selv og ikke skjemmes over å tenke at man er det <3 klemmer <3

      1. Enig i det..men føler meg ganske så “vanlig”..men det er jo pent nok det..hehe.. Og sant det er bare bra å være fornøyd med sånn man er.. 🙂 Stor klem, kommer snart innom hos deg <3

    3. Nåhh?,, kan det bli for mye deg? Nei du, og “rynker&skavanker” som du kaller det, er bare livets vakre bevis for at man lever i beste velgående. 😀 Og så mye flottere enn de kroppsmanipuleringer unge mennesker dessverre holder på med. Så fikk jeg sagt det 🙂 Koselig hver gang du smetter innom. Vi er vel alle litt fra og til 🙂

      1. Ååååh så koselig sagt 🙂 Takker 🙂 Ja man får vise slik man ER syns jeg..selv om man gjerne bruker bilder man liker selv! Blir sånn ja :))

    4. Herlige deg, vakker og fin. Liker alle innlegg hos deg jeg. Vi er som Jan sier til og fra alle mann nå på sommeren. Ferietid og kanskje bloggfri…:)

      1. Takk snille du :)) Ja blir sånn..for meg er det stort sett nakkeplager som “setter en stopper”..men blogging gir meg jo så mye også <3<3

    5. Jeg synes det er tøft gjort å legge ut bilder av deg med rynker og flekker, slik vi 50 åringer er…
      Jeg liker ikke gå noen sted uten sminke selv om jeg ikke synes jeg overdriver der, og hadde ikke lagt ut bilde uten…, tror jeg.
      Ære være deg for det, og pen er du uansett! Ellers helt enig med frodith

      1. Syns det er greit å vise sitt “sanne jeg” noen ganger..selv om jeg liker best bilder der jeg ser litt “fresere”ut.. 🙂 Man må føle seg komfortabel.. Tusen takk fine du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg