Litt nytt ! (antrekk 60+)

Kjøper i grunnen mer klær på sommeren enn på denne tida.. Men rett før jul kjøpte jeg meg en kjole , ei bukse og en genser på Step In i Hokksund .. da var det 20%på alle kjoler..og genser og bukse var/er på salg..

Genseren har jeg fra før i en annen farge.. se her..velkledd-i-vinterland …og buksa har jeg hatt på meg på antrekksbilder for butikken så jeg visste at den passa meg bra..

Skriver kort under bildene..

Jeg har jo mest hverdagskjoler fra før, så en med litt blomster “trang”jeg jo virkelig..hehe… Merket er Culture..

 

Bildene er tatt på Fossesholm herregård..

 

Med skoletter til..og verv i nakken..

 

Utrolig fin rød-orange farge på genseren.. og gøy med litt annet en denimbukser..

 

Genser av merket Part two..bukse fra Rah..

 

#antrekk #vinter #ull #fossesholmherregård #norge

14 kommentarer

Siste innlegg