Litt mer fra Åsgårdstrand

Som jeg skrev i forrige innlegg https://annebe.blogg.no/vi-to.html var mannen og jeg en tur i Åsgårdstrand på formiddagen i dag ! Trodde det skulle bli en dag med mye sol..men det var så vidt vi kunne skimte litt blå himmel i skydekket mens vi var der..

Men vi koste oss der uansett…stille og rolig.. som passer oss helt perfekt ..

Skriver kort under bildene..

Først kaffe og kake ved peisen på Munch`s cafè.. Som jeg har nevnt før er det ganske dyrt der 310 kr for to kakestykker og kaffe..for oss er det helt greit..også kan man få så mye kaffe man ønsker.. Norske flagg er en “greie” der usikker på hvorfor..det må jeg spørre om neste gang vi er der !

 

Så en tur nede ved sjøen..

 

Bortom brygga og Munch`s hus.. Og som dere ser har mannen blitt så “dressert” at når jeg sier hopp så hopper han..hehe..

 

#åsgårdstrand #munchshus

 

6 kommentarer
    1. Så mange koselige bilder. Herlig altså! Dyrt er det, men men man betaler vel litt ekstra for stedet <3 Det koster å bevege seg ut en tur..om det er det eller noe annet! Dere badet ikke?
      Igjen herlige bilder! 🙂 lørdagsklemmer…

      1. Takker 🙂 Ja di tjener nok mest i sommersesongen så må vel ha litt høye priser for å få det til å gå rundt 🙂 Skal bade i mars..men ville ikke styre med vått hår og sånt denne gangen.. Klem <3

    2. Fint i Årskårstrand og landskap ved vann er fint året rundt syns Jeg, du har som vanlig kjempefina bilder 🤗 kult att du har dresser mannen 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg