Lettvint “kosemat”..

Nå med helg og ekstra fridager kan det jo være greit med litt inspirasjon til lettvint mat.. Terteskjell som det her “vokste jeg opp med”. Har det ikke ofte, men hadde det lørdag for et par uker siden..og det smakte veldig godt..

Jeg bruker pakker med hvit saus , grønsaksblanding og fiskepudding..ikke la det koke etter fiskepuddingen er tatt i..da blir det så “gurpete”… Nå kjøpte vi bare terteskjell i matbutikken..mer enn gode nok. Men di hos bakeren er jo ekstra gode da..

Reker og dill på toppen..

#matprat #oppskrifter

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Min sønn og jeg elsker terteskjell, men vi må spise det når det bare er oss to, datteren liker det ikke. Vi bruker det som en hel middag. Selv er jeg oppvokst med terteskjell som forrett til en kjøttmiddag f.eks.

    2. husker godt vi hadde terteskjell lørdagskvelder da jeg var jentunge,da likte jeg det ikke ,men hvem hvet kan jo være att jeg liker det som voksen,har bare aldrig tenkt tanken på å prøve :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg