Kreativ med tulipaner

Skulle lagt ut dette innlegget i går i forbindelse med dette innlegget..https://annebe.blogg.no/i-gar.html .. men bedre sent en aldri… Fikk jo fine tulipaner av yngstesønn for ei uke siden.. I går syns jeg di var blitt såpass “stusselige” at det var på tide å kaste dem.. Men siden det var fint vær tok jeg dem med ut på verandaen og koste meg med å lage “kunst”av bladene..for så å ha noe å ta bilder av..

Jeg gjorde jo en del av dette da vi bodde i huset.. HER kan du se noen bilder fra det..da var det ikke tulipaner men andre blomster jeg brukte.. Nå var det lenge siden..man trenger jo ikke ha bruk for alt man lager, prossessen kan mange ganger være det viktigste..

I forrige innlegg skrev jeg om at…https://annebe.blogg.no/janteloven-stopper-meg.html

 

Denne gangen lagde jeg et hjerte..

 

Fant først di fineste bladene..

 

Innimellom fikk di seg en luftetur..

 

Før di blei plassert som et lite kunstverk..

 

#tulipaner #blogg #mjøndalen #foto #blomster

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg