Koselig omtale av meg hos en god bloggevenn !

I dag leste jeg mye hyggelig om meg selv og bloggen min hos en bloggevenn jeg har hatt fra jeg starta å blogge ! Veldig hyggelig med slik omtale.. det er jo så mye negativt om andre i sosiale medier, så folk som driver med framsnakk av andre er jo mye hyggeligere..

Denne bloggeren møtte jeg på bloggtreff forrige sommer og jeg liker både henne og bloggen hennes veldig godt… anbefaler deg å ta en titt innom henne også.. Skriver ikke hvem det er, for dere som ikke allerede følger bloggen hennes må ta en titt inn HER for å få vite hvem det er..og lese mye fint om meg..hehe..

Nevner samtidig at det er siste sjanse til å bli med i Frodiths “frogge-tog”.. Se HER..

Fine bloggegjengen.. #blogg #blogging

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Så omtalen og vi er så enige alle sammen om deg <3 Og jeg skal snike til meg et treff med deg igjen snart tenker jeg 😉 Et høst -treff kunne vel vært koselig. Tatt litt bilder 🙂 Takk for linking igjen til frogge-sakene 😀 Klemmer <3

      1. Takk så hyggelig :)) Gjerne det..du skulle jo komme en tur til Mjøndalen..men du har jo så mange planer når du har fri..hehe.. 🙂 Klem <3

    2. Tusen takk, så koselig med et takkeinnlegg ♥ Jeg hadde ikke fått det med meg nei, men jeg regner med jeg ville sett det i dag når jeg suser gjennom alle bloggene jeg følger. Det går litt over stokk og stein av og til.
      Veldig koselig bilde dette her, fra et veldig hyggelig treff. Håper muligheten byr seg igjen til å møtes.
      Fremsnakking er så uendelig mye bedre enn baksnakking, og det løfter humøret også. Du var først i en rekke av mange fine bloggere jeg leser hos. Veldig kos å lage det innlegget ♥ Og det gleder meg at så mange er enige i mitt bilde av deg ♥
      Ha en herlig dag fine du ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg