Koselig førjulsstemning i Mjøndalen i dag !

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg var jeg ei runde i sentrum for å ta litt bilder på morgenen i dag . Da kjøpte jeg også fine Varme Legger som du kan se HER..

Men altså .. koselig med lys og julestemning i Mjøndalen !

Skriver litt under bildene..

Her fra hovedgata … med lys og litt bil kaos.. (sikkert lite i forhold til i byene da )..

 

Selv utenfor en pub var det julestemning..

 

Knudsensmia der det ble jobba med å lage økser da jeg var barn. Det er aktivitet der nå også, men mer på hobbybasis tror jeg..

 

Om man blir lei av julematen kan en jo kjøpe seg en pizza på Pizzabakeren..

 

Julestemning inne på Mjøndalen bakeri også..

 

Juletre på torget..

 

På barneskolen der jeg gikk (for maaaaange år siden )var det sikkert noen som hadde jule-avslutning  da jeg gikk forbi i dag..

 

#mjøndalen #foto

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg