Kaffekos i vårsola

I dag tok jeg med meg niste og kaffe og kjørte til Drammen ! Parkerte oppe i Bragernesåsen og gikk litt rundt på stiene der og tok noen(mange..hehe..) bilder. Så satte jeg meg på den plassen mannen og jeg har vært en del ganger..HER f.eks..

Først var det litt skya , men så kom sola og varma så jeg måtte av med jakka…blir ikke bedre enn det..

Skriver kort under bildene og siden det ble mange bilder kommer det nok et eller to innlegg til..tror jeg !

Godt jeg hadde med solbriller, for jeg har begynt å klø i øya av pollenet også..

 

I forkant av krakken der satt jeg å koste meg..

 

Litt enkel mat og god kaffe smakte bra..

 

Bare å nyte sånne dager..

 

Og legge inn et lite hopp eller to så det blir litt trim også..

 

Selv om vårsola varma , var mange av trærne preget av høsten som var.. #drammen “bragernesåsen

 

 

4 kommentarer
    1. Herlig altså. Og spesielt når været er så fint at man må lette seg for litt klær 🙂
      Godt med litt niste med på tur. Trenger ikke å være så lang tur for å kunne nyte god mat fra den fine gule matboksen 🙂
      Og nå fikk jeg lyst å arrangere en ny fotokonkurranse når jeg så matboksen 😉 Så nå må jeg fundere på et tema 🙂
      Nyt kvelden ♥ Klem ♥

      1. Takker <3 Enklere fremover nå 🙂 Veldig fornøyd med den matboksen altså.. Gøy med fotokonkurranse.. 🙂 Klem og fin morgendag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg