Jeg tror jeg kan kalle meg en “regnbueblogger”..

Nå er jeg litt sånn “navlebeskuende ” igjen, opptatt av meg og min blogg…og det er i grunnen det enkleste å bruke seg selv, særlig når en sånn til hverdags stort sett tusler i sitt eget selskap..

Bloggen min kan inneholde “alt og ingenting”..(derfor ordet regnbue som er mangfold, ikke bare rosa altså ).. men dype samfunsengasjerte innlegg får du lese andre steder..

Ikke at jeg ikke er interessert, men orker ikke gå så dypt inn i temaer og ikke orker jeg skrive så mye. Når jeg bruker meg selv trenger jeg ikke sjekke fakta heller..hehe..

Kanskje litt dumt å ikke satse litt “dypere” på noen felt, men jeg vil jo at bloggen skal være lett og variert !

Skrev et innlegg og spurte folk om di hadde en rød tråd på bloggen sin, fikk mange svar, det innlegget ser du HER..

Måtte ha med litt farger siden innlegget hadde regnbue som overskrift… Og tulipanene jeg kjøpte på lørdag er fortsatt fine .. #blogg #blogging

16 kommentarer
      1. Det var fint å høre, noen ganger tenker jeg på meg selv som litt “vanlig” , men ikke noe galt i det heller..hehe.. 🙂 Takker :))

    1. Skjønte ikke det med regnbueblogger jeg…er jeg helt borte….hihihi…men..jeg orker ikke lese lange samfunnsengasjerte innlegg…det kan jeg gjøre andre steder…Så fortsett som du gjør du…syns jeg…hihih…

    2. Liker bloggen din. Du er topp.. En venn av meg var i Nice.. Og han gikk med regnbueparaply.. Folk tittet litt rart på ham.. For han viste ikke betydningen… Hehe… Han skjønte han hadde dummet seg ut etterpå…

    3. Liker bloggen din som den er. Jeg synest det er fint du noen ganger skriver litt om deg selv, slik at man føler man blir litt mer kjent med deg. Men alle bloggere må ikke gå så dypt inn i ting. Jeg prøver på det iblant, men tar mye tid. Godt at man har ulike blogger. Synest det er veldig hyggelig å komme innom din blogg! 🙂 (Var inne på rød tråd innlegget også, og det må jeg tenke på ang min blogg.. Tenker jeg har en hverdagsblogg å deler ting som opptar meg- men tror den er litt variert)

      1. Takk så koselig 🙂 Ja fint å «by på» litt om seg selv uten å dele alt.. :)..og hva som føles greit å dele er jo opp til hver og en.. 🙂 Syns du har fin variasjon på bloggen..:) Moro med blogg… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg