Jeg holdt meg varm , mens mannen bada..

Som di som har vært innom bloggen før i dag vet , har mannen og jeg vært en tur i Åsgårdstrand i dag . HER ser du skuffelsen min når kaffeèn var stengt .. (men vi stoppa og tok en kaffe på hjemveien da)

Mannen hadde bestemt seg for å bade. Jeg tok ikke med badetøy ..for jeg har bada tidligere i desember HER ser du det , det får holde nå før jul..

Det var surt i lufta og i vannet var det vist 3 grader fikk vi vite …mannen var uti ca 1 1/2 minutt..brrrr !

Jeg holdt meg varm så lenge i nye Varme Legger som jeg kjøpte i går.

En liten “historie” under bildene..

Jeg hopper og holder varmen , mens kameraet står på selvutløser..

 

Mannen “koser” seg i vannet..

 

Jeg hopper videre…

 

Mannen har fått på seg lua..

 

Jeg har kasta jakka..

 

Her sees leggvarmerne (og rumpa) bedre… #varmelegger #desemberbad

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg