Jeg har IKKE mista bloggemotivasjonen ! Og husk å stemme på ditt favoritt-bilde hos Evaswindow…

Noen dager siden siste blogginnlegg fra meg nå. Har hatt ekstra vondt i hodet og nakke den siste uka..så da ble det et lite opphold.. I dag har jeg vært til fysioterapi igjen og på hjemveien stoppa jeg ved Herstrøm-øya, der jeg tok bilder av hvitveisen i forrige uke  også HER..

Da var di så vidt titta frem, nå var flere i full blomst..

Anbefaler alle å ta en tur innom å stemme på sitt favoritt-bilde av glass hos Evaswindow HER.. Jeg har vært inne å sett på masse kreative og fine bilder ..og skal inn å gi min stemme nå !

Noen bilder jeg tok i dag under her ..

Fikk sånn mai-blomst til å ha i knapphullet eller på bilen følelse.. Bruker folk det mer forresten ?..vi solgte jo da vi gikk på skolen..

 

Ikke så mye grønt ved elva enda..men det har begynt å skje litt i naturen nå..

 

Samla noen Hvitveisbilder så dere ikke behøver å “skrolle” dere såååå langt nedover for å se alle…

 

Rett ved motorveien..men friluft er friluft… #utno #hvitveis

 

 

10 kommentarer
    1. Det er en god vårfølelse i bildene her ♥
      Tusen takk for link 🙂 Det begynner å komme inn en del stemmer nå. Veldig kjekt det 🙂
      Håper det går bedre med plagene etterhvert. Ikke noe godt å slite med sånne ting.
      Godbedringsklem fra meg ♥

    2. må ha en pause når formen ikke er på topp :=) blir nok litt borte jeg også neste uke,da har jeg besøk :=) vakre bilder,hvitveisen jeg tok bilder av har sauen spist nå :=) men det kommer snart mange ,bare vi blir ferdige med den kalde vinden

    3. Er det våren som gjør seg gjeldende med at det gjør ekstra vondt eller følger det bare sin egen rytme…?
      For vår er det, jeg ønsker hver eneste blomst velkommen!
      Fine hvitveisbilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg