Jeg har ikke en “nyhetsblogg”..

Dere som har fulgt meg en stund, vet jo at det ikke er så mange viktige saker jeg skriver om her på bloggen min ! Folk kan skrive om det di føler for..men jeg personlig liker å blogge om små lystbetonte hverdagsting..og innimellom noe litt mer alvorlig ! Mitt liv har såpass mange utfordringer at det er fint å ha et sted som er litt bekymringsløst..

Selv følger jeg nyheter på tv eller i nettaviser… Er så mye opplysninger der..

Gode tips og råd fra folk i sosiale medier (særlig i disse koronatider) blir for min del overflødig..men mye mulig at det er fine opplysninger å få for andre enn meg !

Så får vi bare håpe at det vi står oppe i nå om dagen får mindre konsekvenser enn fryktet..selv om det allerede har fått alvorlige konsekvenser for mange..

Håpet er lysegrønt heter det jo..og håpe det er det jo lov til !

Kjøpte en Perleblomst i dag..forløpig ingen blomster..men om det ikke blir for kaldt for den ute kommer det vel noen blomster på den snart .. #blogg #mjøndalen

14 kommentarer
    1. Vakker, den blomsten er jeg glad i altså…er så fin..
      Får blogge om det man man pleier egentlig….Du har nyheter om mote…Det liker jeg….Og alt det andre du tar bilder av …Flott blogg med fine og vakre bilder. Klem…

    2. Hmmm – enig med deg – godt å ha noen korona-frie soner…….! Bloggen min skal også være så bekymringsløs som mulig! Jeg tar til meg all info som er nødvendig – via kommunens sider og via nettsider om det vi må vite i jobbsammenheng. Prøver å begrense skremselen iallfall…..! Og jeg håper så inderlig at det snart blir enda litt lysegrønnere….. klemmer <3

      1. Ja jeg starta jo å blogge for å få inn noe lystbetont i livet mitt…:) Nyheter får jo jeg med meg også ..og om noen liker å skrive om sånn ting er jo det helt ok..men ikke noe for meg å skrive om.. Ja nå får vi krysse fingra og håpe dette snart tar slutt… Klem <3

      1. Litt positiv avkobling fra alt som skjer er godt noen ganger.. Ja for all del.. om noen skriver om “viktige ting” er jo det helt greit også.. 🙂

    3. Perleblomster hadde jeg ute i bedet mitt før, og de er så vakre, men det ser ut til at de har blitt gravd opp. De skal vel egentlig komme med blomster omtrent rundt disse tider. Jeg er enig med deg, folk må få skrive om hva de vil, men det blir litt for mye dystert innimellom. Hyggelig med blogger som konsentrerer seg om hyggelig og positive ting i hverdagen 🥰

    4. En får blogg om hva man vil, det er opp til hver enkelt individ. Du har jo en fin blogg om mote og det er ju alltid morro og få litt inspirasjon 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg