Ikke så mange ..men gode.. (Medistekaker med oppskrift )

Vi har jo tradisjon med ribbe , medisterkaker og medisterpølse på julaften ! Nå er ribba kjøpt inn og i forrige uke stekte jeg medisterkaker.. Bare en liten porsjon.. eldste spiser jo ikke kjøtt lenger og mannen og yngste sønn er mest glad i ribbe… men må liksom ha ei medisterkake også ..pølse tror jeg vi kutter ut i år !

Di ble veldig gode…men sånn mat spiser vi i grunnen bare en eller to ganger i året så det holder å ha noen til julaften og litt rester dagen etter.

Oppskrifta som jeg har etter mormor finner du HER.. (jeg la litt mer “sjel” i bildet forrige gang ser jeg ..hehe..)

Om du ikke har lest dagens forrige innlegg kan du trykke på linken her… https://annebe.blogg.no/man-ma-vaere-frisk-for-a-vaere-syk.html

#matprat #medisterkaker

20 kommentarer

Siste innlegg