Ikke på forsiden..

La ut et innlegg for en drøy time siden som ikke har dukka opp på forsiden av Blogg.no.. Vet jo at innlegg med enkelte ord ikke vises… Men dette innlegget hadde ingen slike ord..

Jeg skrev til support og fikk raskt svar, og alltid fin hjelp når man spør om noe der.. Kunne være at jeg ikke hadde lagret fremhev bilde..men jeg mener jeg gjorde det..men kanskje glemt å trykke på lagre eller noe slikt.. Nå får jeg sjekke om dette innlegget her dukker opp da..Og vil du lese innlegget jeg la ut kan du trykke HER..

 

Såååå glatt i dag..

4 kommentarer
    1. Jeg kan ikke tro det har noe med fremhevet bilde å gjøre hvis jeg skulle tippet. Og jeg tror det nå blir lagt inn fremhevet bilde automatisk. Men av og til kommer ikke mine innlegg på fremsiden heller, uten at jeg vet om noen “feil ord” jeg har brukt. Det virker til å bli en del “trøbbel på fremsiden” hver gang de overfører nye bloggere fra miniblogg til plattformen- etter min erfaring, så mulig de har overflyttet noe idag eller gjør noe teknisk på siden? Ikke godt å vite.. Men dumt når innleggene ikke kommer på fremsiden. Men sånt hjelpeinlegg funker jo 🙂

      1. Ja tror det er noe hos blog.no..for jeg har gjort akkurta som jeg pleier med bildene.. 🙂 Kjedelig, men pleier å gå seg til igjen..kanskje det du nevner her er et problem ja.. Ja på tredje forsøk dukka det opp gitt..hehe..

      2. Det var tekniske problemer i går ved 0645 tiden. Da var blogg nede. Skrudde på noe sikkert. Etter dette ble det trøbbel for flere…den dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg