Ikke noe snikskryt..sånn er jeg !

Dere som følger meg har jo fått med dere at jeg har delt mange bilde av meg selv.. Og hatt en del innlegg fra modelljobber o.l jeg har hatt i åras løp… Dagens forrige innlegg F.eks HER.. Men jeg har også vist bilder der rynkene kommer til sin rett..og fortalt om plager og vondter.. HER bl.a er et “rynkeinnlegg”..

Men når jeg først legger ut innlegg om antrekk eller ting jeg har vært med på som er litt “her er jeg” aktige… Så prøver jeg å “eie det “.. SE her er bilder av meg…i stedet for å prøve å snike det inn på en mer “blyg” måte… hehe… Sånn er jeg !

Bilde fra forrige vinter.. litt fin..litt rynkete.. (som jo også er fint når man har blitt såpass gammel ).. #modellivet #rynker

20 kommentarer
    1. Men du er jo så fin!<3 Takk for at du legger ut slike naturlige bilder. Jeg er jo bare i starten av 30 åra men føler det er så press. Jeg synest du ser veldig fin ut, så hadde jeg sett sånn ut om 25 år burde jeg jublet. Og så har du så fin utståling i øynene når du smiler. Artig bilde med lue og snø i bakgrunnen.

      1. Tuuusen takk <3 Ja alle bilder jeg deler er naturlige..men helt innpå syns rynkene best :)) Tenker det er viktig at folk lærer seg å "tåle"noen rynker i disse tider hvor så mange er helt "glatte".. Fint sagt..så tusen takk igjen <3

    2. ..- Og det må da for guds skyld være lov! Du har da aldri (iallefall ikke så vidt meg bekjent (hehe)) så mye som insinuert at modellbildene er replikas av den versonen som halser nedover gaten med en skvulpende kaffekopp i hånden en mandags morgen! Min oppfatning av modellbilder, er at de er et håndtverk vi, som modeller, har vært med på å fremskaffe i samarbeid med fotograf og eventuell stylist. -Og dette må det vitterlig finnes rom for å kunne vise frem med stolthet.
      Du er faktisk et forbilde for meg i kraft at du tar helt fantastiske bilder. -Og da mener jeg ikke først og fremst rent yrkesmessig, men i form av at du med dette faktisk gjør en kjempejobb i hht å fjerne det usunne ungdomsfokuset som har rådet i flerfoldige ti-år.
      Så du må for all del ikke holde tilbake mht å stolt vise frem bildene dine, for de er særs inspirerende å få se på!

      1. Takker for en fin, koselig og “oppløftende”tilbakemelding 🙂 Ja slike bilder handler om mye mer enn å “ta seg ut”..det morsomste er prossessen med å få til et bilde.. Veldig hygelig å høre..ja viktig at voksne som trives foran kamera kan ha lov til å holde på med noe di /vi syns er gøy også.. Klem til fine deg <3

    3. Det er sånn du er, og du skal fortsette å være det.
      Blir glad av å se deg og smilet ditt, og at du er naturlig vakker og viser oss deg som modell borte og hjemme er flott og se. Fortsett med det! Klem 😀❤

    4. “Å eie” det en sier når mye bedre fram, tror jeg, på et godt og direkte vis. Syns det er artig at du deler oppdragene dine, mange tips å snappe. Så håper å se mange flere :). Og rynker….det MÅ være lov og ha etter noen år. 🙂

    5. Jeg synes man skal ha lov til å like seg selv, utenpå og inni, og vise det. Jeg har jo ikke utdannet fotograf med meg 😀 og er heller ikke “trent” i å være modell, men synes vi får til en del fine bilder likevel. Og tenker vi har lov til å si det høyt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg